Zomerse vraag: heeft iemand de officiele MINI zonneschermen voor de zijramen achter en het achterraam? En, bevallen ze? Merk je dat de auto in volle zon minder warm wordt?
Is dat doorgaans op voorraad bij een dealer? (ik rij donderdag naar zuid-frankrijk ;-))
Zonneschermen achter- en zijkant
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ParklanePieter
- Nieuwsgierig
Bericht
ga ik dat ook nog even proberen of het nog lukt voor donderdag....
groetjes, Pieter
Dankjewel !Blont-007 schreef:Ja, en ze zijn geweldig, de temparatuur achterin de auto is veel minder, mijnen mosten wel besteld maar waren al binnen 2 dagen bij de dealert.

groetjes, Pieter
- ParklanePieter
- Nieuwsgierig
Bericht
Gisteren gebeld, vandaag in huis!
Ik heb de schermpjes! Gisterenmiddag gebeld met MINI A'dam. Vanochtend kon ik ze al ophalen. Nu nog even uitvogelen hoe ik ze goed monteer. (2 linkerhanden

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht 
Nu kan je lekker op vakantie.
Re: Gisteren gebeld, vandaag in huis!
Zal niet al te moeilijk zijnParklanePieter schreef:Ik heb de schermpjes! Gisterenmiddag gebeld met MINI A'dam. Vanochtend kon ik ze al ophalen. Nu nog even uitvogelen hoe ik ze goed monteer. (2 linkerhanden![]()
![]()

Nu kan je lekker op vakantie.
- ParklanePieter
- Nieuwsgierig
Bericht
@ erik-de-perik: zij- en achterschermen kosten samen 128,63 incl btw.
@ Blont-007: ik vind het achterscherm bovenaan een beetje raar (niet helemaal strak) zitten. Moet ik dat zwarte plastic 'lipje' tussen het raam en de bedekking prikken??
@ Blont-007: ik vind het achterscherm bovenaan een beetje raar (niet helemaal strak) zitten. Moet ik dat zwarte plastic 'lipje' tussen het raam en de bedekking prikken??
- One Dieseltje
- One wheel wonder
Bericht
Hallo,
ik zou graag de zonneschermen willen aankopen maar ik zit met een paar vragen:
- op realoem staan de zijruiten en de achterruit vermeld er staat ook iets van een houder. Moet ik deze erbij kopen of komen deze bij de set? Zo ja hoeveel heb ik er nodig?
Iemand misschien in foto van de binnen- en buitenkant?
Alvast bedankt.
ik zou graag de zonneschermen willen aankopen maar ik zit met een paar vragen:
- op realoem staan de zijruiten en de achterruit vermeld er staat ook iets van een houder. Moet ik deze erbij kopen of komen deze bij de set? Zo ja hoeveel heb ik er nodig?
Iemand misschien in foto van de binnen- en buitenkant?
Alvast bedankt.
Onze sponsors