Zie mijn Gallery > MCS Dark Silver wit dak/Panorama, Toora 18" T240, Eibach verlaagd, enz, enz.45069 schreef:Kijk even verder op het x5-forum,..............dan kom je die ook tegen
Met wat voor een Mini rij je in Helmond ?
Ik ben er content mee!

OkeGnoekie schreef:Zie mijn Gallery > MCS Dark Silver wit dak/Panorama, Toora 18" T240, Eibach verlaagd, enz, enz.45069 schreef:Kijk even verder op het x5-forum,..............dan kom je die ook tegen
Met wat voor een Mini rij je in Helmond ?
Ik ben er content mee!
Quote:TomSR schreef:Werkt het voor Mk3 hetzelfde? In dat geval wil ik je CDtje wel een keer lenen (ik werk in HelmondGnoekie schreef:Bij mij zojuist ook versie 29.1 geïnstalleerd op mijn MK4)
Nee niet echt maar lees ik het goed en is dat een heleboel aanpas/edit werk?45069 schreef:Oke![]()
Heb je die 2007-02 al gevonden op de site ?
margi schreef:iem de 2007-2 dvd gevonden op het forum??
betreffende van de v29 hebben jullie het kunnen omzetten in het nederlands??
ik begin deze week alvast aan de updates ervan..
Is de zelfde CD. Firmware = CD navigatie software =DVDTomSR schreef:Dat weet ik, heb het allemaal gelezen 3 weken terug voor ik op vakantie ging. Maar waar het mij om gaat, als je een CD gebruikt om te updaten, is die CD dan bruikbaar voor zowel Mk3 als Mk4? Want in de omschrijving van Gnoekie staat dat het een CD is.45069 schreef:Mk3 is cd-systeem
MK4 is dvd-systeem,
lees even het X5 forum
Zie PMBMW X3 schreef:Hij is binnen de DVD Europe High 2008-1 hij zit nu in de BMW maar past ook in de MINI met MK IV systeem
http://www.esnips.com/nsdoc/2cc63eb5-d1 ... 5f240b057b
nu nog kijken of we de flitspalen erbij kunnen zetten.
even zoeken op het X5 world forum...
of is er misschien iemand hier die weet hoe je het bij de DVD kan zetten,
bij de DVD 2007-2 heb ik ze er wel bijstaan en zie je ze op het display staan.
Onze sponsors