Compressordruk (boost) meter
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die inderdaad, dankjewel 
De Defi dacht ik al gezien te hebben, ik zal eens wat beter kijken. De rechtse lijkt me een 60mm en niet alle Defi meters zijn mechanisch (buiten het feit dat de Defi meters knap duur zijn), maar ik zal er eens goed naar kijken. Er staat alleen Turbo op en die heb ik niet maar daar moet ik denk ik maar mee leren leven
Die VDO meter trilt trouwens al de ziekte, het lijkt net of er een nestje kleine krekels in zit als ik gas geef en boven de 2000 toeren uitkom

De Defi dacht ik al gezien te hebben, ik zal eens wat beter kijken. De rechtse lijkt me een 60mm en niet alle Defi meters zijn mechanisch (buiten het feit dat de Defi meters knap duur zijn), maar ik zal er eens goed naar kijken. Er staat alleen Turbo op en die heb ik niet maar daar moet ik denk ik maar mee leren leven

Die VDO meter trilt trouwens al de ziekte, het lijkt net of er een nestje kleine krekels in zit als ik gas geef en boven de 2000 toeren uitkom

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga het nog een keer proberen, het wordt weer VDO omdat die toch het beste passen bij mijn bestaande meters. Ik heb ook al een gat in het dashboard geboord voor de slang, ik neem aan dat deze weer op hetzelfde punt zit bij de VDO-meter. Het lampje wat ik nu heb is ook gesoldeerd, met wat geluk kan ik die gewoon overzetten. Deze meter heeft wel echte verlichte cijfers en wijzer via fiberglas (Vision series), de TURBO letters ga ik wegpoetsen door die zwart te maken aan de achterkant (moet te doen zijn, heb ik ergens gelezen). Ik weet het, ik ben eigenwijs 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Past er goed bij Sid, ziet er keurig uit.
Ik zal van die van mij ook nog een foto maken, kun je zien hoe knudde die verlichting er uitziet.
De meter is besteld in Amerika, Biesheuvel levert geen psi drukmeters en geen andere leverancier in n.l. gevonden die hem levert. Ze wilden me zowiezo ook niet een beetje tegemoetkomen in de prijs als ik wat ging bestellen, lekkere service. Goede nieuws is de psi meter maar 30 dollar kost, dus merendeel van de kosten zal wel uit verzenden en douane bestaan en helaas wat langer wachten. Kan ik nog even van het potje krekeltjes genieten.
Ik zal van die van mij ook nog een foto maken, kun je zien hoe knudde die verlichting er uitziet.
De meter is besteld in Amerika, Biesheuvel levert geen psi drukmeters en geen andere leverancier in n.l. gevonden die hem levert. Ze wilden me zowiezo ook niet een beetje tegemoetkomen in de prijs als ik wat ging bestellen, lekkere service. Goede nieuws is de psi meter maar 30 dollar kost, dus merendeel van de kosten zal wel uit verzenden en douane bestaan en helaas wat langer wachten. Kan ik nog even van het potje krekeltjes genieten.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier de foto van de knudde verlichting van de VDO Cockpit serie.
De binnenkant van de behuizing van de meter is wel prachtig verlicht
De cijfers moeten gewoon net zo mooi oplichten als de toerenteller.
Dat zal met de VDO Vision serie wel goed zijn (neem ik aan).

De binnenkant van de behuizing van de meter is wel prachtig verlicht

De cijfers moeten gewoon net zo mooi oplichten als de toerenteller.
Dat zal met de VDO Vision serie wel goed zijn (neem ik aan).

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, hij zit er in. En hij is weer niet zo sterk verlicht als de andere vdo meter van de extra instrument set, maar er zit niet veel anders op denk ik.
Na een 5W lampje er in te hebben gezet en de juiste combinatie van stukjes rood- en oranje lampekapjes is het nu aardig goed op kleur

Na een 5W lampje er in te hebben gezet en de juiste combinatie van stukjes rood- en oranje lampekapjes is het nu aardig goed op kleur

Onze sponsors