Gaat weer geld kosten
Dashboard panelen bekleden met leer
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
- WoK
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb even nagevraagd:
Dash in Leer: circa 250 Euro
Skai: moet je niet doen! gaat raar hobbelen, plakt niet goed etc etc
Advies van Erik:
Dash in Leer: circa 250 Euro
Skai: moet je niet doen! gaat raar hobbelen, plakt niet goed etc etc
Advies van Erik:
Als je me nu eerst even een paneel van de sloop regelt, dan ga ik die eerst even uitproberen. De vraag is maar net of het gaat passen, en vooral
bij de ventilatoren. Het kan zo maar dat die niet meer kunnen draaien, en je zodoende een stukje weg moet frezen van dash panel. Daardoor zou het dus wel iets duurder worden. (meer werk)
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
- WoK
- Volledig MINI minded!

Bericht
beetje regio westen /amsterdam dus....
Als iemand t gebeuren kan meenemen naar Mini's in the Bush....
dan is de kans veel groter, en sneller dat ie bij de desbetreffende persoon komt
Ik heb even snel een lijstje gemaakt....
Pade.....
Gettz
Marcel AO
Robb....
Jobraay
WoK
that's a total of 6 dashes....
na de test (ik ga er van uit dat het gewoon pas gemaakt gaat worden) kan ik de uiteindelijke prijs geven.
Maar om t veilig aan te houden ga maar uit van 300 Euro voor een dash in leer, kleur keuze mag je zelf bepalen, en zo ook kleur stiksel. (300 euro gaan we zeker halen zeg maar....gaat daar wel onder zitten vermoed ik)
Wanneer het zover is zal ik een meetje organiseren voor de geinteresseerden.
Maar zijn er bij dit bedrag al afvallers? (die dus zeg maar uitgingen van een bedrag van 100 Euri...)
Als iemand t gebeuren kan meenemen naar Mini's in the Bush....
dan is de kans veel groter, en sneller dat ie bij de desbetreffende persoon komt
Ik heb even snel een lijstje gemaakt....
Pade.....
Gettz
Marcel AO
Robb....
Jobraay
WoK
that's a total of 6 dashes....
na de test (ik ga er van uit dat het gewoon pas gemaakt gaat worden) kan ik de uiteindelijke prijs geven.
Maar om t veilig aan te houden ga maar uit van 300 Euro voor een dash in leer, kleur keuze mag je zelf bepalen, en zo ook kleur stiksel. (300 euro gaan we zeker halen zeg maar....gaat daar wel onder zitten vermoed ik)
Wanneer het zover is zal ik een meetje organiseren voor de geinteresseerden.
Maar zijn er bij dit bedrag al afvallers? (die dus zeg maar uitgingen van een bedrag van 100 Euri...)
Onze sponsors