Navigatie
- 45069
- One wheel wonder
- wiebelgroen
- One wheel wonder
- elkay
- 4 op een rij!
Bericht
Aan de andere kant vindt ik Engels wel passen bij de Mini
Léon
Re: update
Helaas nog steeds D, GB en F45069 schreef: welke talen heb jij nu ?
Léon
- wiebelgroen
- One wheel wonder
Bericht
@ Eddie
ik heb er al naar gebeld, we mogen komen, maar ik ben bang dat dit niet officieel is.
ik bedoel, dat het een versie is dat zelf in elkaar gestoken is......(heb al gehoord dat je het Mini teken in begin kwijt bent !)
ik heb er al naar gebeld, we mogen komen, maar ik ben bang dat dit niet officieel is.
ik bedoel, dat het een versie is dat zelf in elkaar gestoken is......(heb al gehoord dat je het Mini teken in begin kwijt bent !)
- Eddie
- Enthousiast
Bericht
Dat heb ik ook gelezen, als je het forum doorzoekt op Thommy, krijg je een hele thread hierover.
Lijkt mij toch handigst om een paar dealers af te gaan, sommigen schijnen moeilijk te doen, maar misschien helpt het als je het combineert met een onderhoudsbeurt ofzo?
Lijkt mij toch handigst om een paar dealers af te gaan, sommigen schijnen moeilijk te doen, maar misschien helpt het als je het combineert met een onderhoudsbeurt ofzo?
Laatst gewijzigd door Eddie op 20 jun 2007, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- 45069
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb een usb/ibus interface besteld, dan kan ik zelf het menu aanpassen en NL weer activeren, etc.
Bij mijn oudere versie had ik al NL maar door de update is die niet meer aanwezig.
Logo's is ook geen probleem dan
elkay schreef:Helaas nog steeds D, GB en F45069 schreef: welke talen heb jij nu ?
Léon
Ik heb een usb/ibus interface besteld, dan kan ik zelf het menu aanpassen en NL weer activeren, etc.
Bij mijn oudere versie had ik al NL maar door de update is die niet meer aanwezig.

- elkay
- 4 op een rij!
Bericht
Heb je een link waar ik wat meer info kan vinden hierover?45069 schreef: Ik heb een usb/ibus interface besteld, dan kan ik zelf het menu aanpassen en NL weer activeren, etc.
- 45069
- One wheel wonder
- wiebelgroen
- One wheel wonder
Onze sponsors