Op de display staat het er wel mooier op dat nu lijkt. Wel blijft het scherm niet echt lang hangen. Daar kan ik nog mee aan het werk, kreeg het eerder niet voor elkaar.
Vind die van jou ook wel leuk.Raymond schreef:Had die van maaij een keer gezien, toen even gezocht op het tomtom forum (natuurlijk bestond dat ook) en even lezen. Het is best goed te doen. Je hebt een resizer nodig (gaat het afstellen van de maten sneller) en klaar was het. :hi
Op de display staat het er wel mooier op dat nu lijkt. Wel blijft het scherm niet echt lang hangen. Daar kan ik nog mee aan het werk, kreeg het eerder niet voor elkaar.
Heb je hier een foto van?kasper schreef:In de nieuwe TT Go's (in ieder geval met een 910) kan je gewoon een plaatje in 'afbeeldingen' zetten en aangeven dat je die als startscherm wil... Het er zelf ook het mini-logo in staan.
Weet iemand trouwens of er al een fatsoenlijke mount is voor de nieuwe TomTom's? Vind aan het raam zo lelijk.. heb hem nu boven mijn dashboard-kastje geplakt, ziet er goed uit, alleen heb liever een vaste houder...(minder diefstal-gevoelig).
Wil je die tomtom intro hebben dan? Kan ik wel fixen. Verkoop je het stuur ook bij je garageverkoopMaaij schreef:Heb je hier een foto van?kasper schreef:In de nieuwe TT Go's (in ieder geval met een 910) kan je gewoon een plaatje in 'afbeeldingen' zetten en aangeven dat je die als startscherm wil... Het er zelf ook het mini-logo in staan.
Weet iemand trouwens of er al een fatsoenlijke mount is voor de nieuwe TomTom's? Vind aan het raam zo lelijk.. heb hem nu boven mijn dashboard-kastje geplakt, ziet er goed uit, alleen heb liever een vaste houder...(minder diefstal-gevoelig).
Hier mijn mount:
Onze sponsors