Zonder enige twijfel:
ZWART
Welke kleur JCW stoelen bij een PW MINI?
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou voor zwart gaan Maaij. Als je rood gaat pakken dan knalt dat er echt uit bij PW. Volgens mij zijn alle kleuren mogelijk. Is er geen zwart met PW kleur te krijgen? Die beige kleur die je laat zien is de gele variant.
Het word met de hand gemaakt in Italie. En ook de achterbank doen.

Het word met de hand gemaakt in Italie. En ook de achterbank doen.

- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik kan even geen voorbeeld vinden, maar als ik het me goed herinner heeft de Mini Seven uit 2000 ook een rood interieur en dat is ook een witte (classic) mini. En dat staat juist zeer stoer.
Mij lijkt rood dus wel erg leuk. Juist weer eens wat anders.
Kijk maar eens naar deze lamborghini:
http://www.nelsonautogroup.com/05_whitegallardo.htm
Mij lijkt rood dus wel erg leuk. Juist weer eens wat anders.
Kijk maar eens naar deze lamborghini:
http://www.nelsonautogroup.com/05_whitegallardo.htm
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
En lang leve de Nl prijzen
Sorry, maar ik vind ze persoonlijk veel mooier en discreter dan de JCW hoor. De JCW (zeker in lichte kleur) trekken echt alle aandacht naar zich toe.
Leve de Recaro 's dusMaaij schreef:Heb ook even gekeken naar de Ricaros.
Deze kosten 1600 euro per stoel![]()

Sorry, maar ik vind ze persoonlijk veel mooier en discreter dan de JCW hoor. De JCW (zeker in lichte kleur) trekken echt alle aandacht naar zich toe.

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
In zo'n park-lane net als die van Wannes horen de recaros. Is een klassieke naam en luxe versie van de mini, dus daar horen niet de opvallende works stoelen in. Plaatje klopt dan niet. Daar staan die recaros heel mooi in.
Ik heb rood gekozen omdat de cooper S, en alles van Works met rood accenten zijn, en in een works horen geen recaros
Ik heb rood gekozen omdat de cooper S, en alles van Works met rood accenten zijn, en in een works horen geen recaros

- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ook juist, ik brand overigens van nieuwsgierigheid om hem eens in't echt te zien CoenMINIJCW schreef:In zo'n park-lane net als die van Wannes horen de recaros. Is een klassieke naam en luxe versie van de mini, dus daar horen niet de opvallende works stoelen in. Plaatje klopt dan niet. Daar staan die recaros heel mooi in.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik zou dan toch wel voor rood gaan, het steekt lekker af van de witte buitenkant.
iDD...... pimpin'
iDD...... pimpin'
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zwart zou ik doen, zonder twijfel, vind het rood echt geen porem!
Anders heb ik nog wel wat RECARO-stickers liggen....grand_cru schreef:Hier in den Belgiek gaan de lederen Recaro 's € 1.900 het paar. Geen koopje dus ...Maaij schreef:Ik ben geen fan van alcantra, maar de Ricardo vind ik wel mooi. Prijzen is mijn dealer nog aan het uitzoeken. Is in ieder geval niet goedkoop.
Zwart zou ik doen, zonder twijfel, vind het rood echt geen porem!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Recaro mag er wel ingenaaid zijn hoor ... . Jullie zouden echt alles faken, me thinks
Nee, zwart alcantra. Rood contrasteert misschien mooi maar vind ik iets té pimpin'
Om op de stoel te klevenCooperS-indiblue schreef:Anders heb ik nog wel wat RECARO-stickers liggen....

Recaro mag er wel ingenaaid zijn hoor ... . Jullie zouden echt alles faken, me thinks

Nee, zwart alcantra. Rood contrasteert misschien mooi maar vind ik iets té pimpin'

Onze sponsors