Gaat het geluid over de boxen van de radio bij jou, en de radio op mute als je het knopje van het stuur gebruikt?LUV2XLR8 schreef:Ging mij alleen om het microfoontje...Mini Poeper schreef:Ik heb de Nokia Ck-7w.
Het luidsprekertje zit bij mij in dat vakje links naast het stuur tegen de achterwand geschroefd, dus het vakje is bij mij gewoon wat korter geworden. Het bedieningsknopje zit naast het bedieningsknopje van de spiegelverstelling. Het microfoontje zit mij mij boven de binnenspiegel.
De rest zit bij mij achter het dashboard weggewerkt en werkt via BT-verbinding i.c.m. de knoppen op het stuur
Bluetooth
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het microfoontje ook links boven en het draadje achter de A-stijl weggewerkt. Werkt prima zo. Ik krijg nooit klachten dat ik niet verstaanbaar ben (tenzij ik net flink aan het optrekken ben door het uitlaatgeluid
). Van 'rondzingen' ook geen last.

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mute werkt zodra ik gebeld wordt of zelf ga bellen...
Van rondzingen heb ik ook geen last.
Verbinding tussen de Parrot en GSM wordt automatisch gelegd zodra je het contact aanzet. En verbroken zodra je het contact uitzet.
Klopt helemaal, carkit heeft ook z'n eigen ringtone (lekker belangrijk), en op het display van de radio komt "PHONE" te staan...werner schreef:Gaat het geluid over de boxen van de radio bij jou, en de radio op mute als je het knopje van het stuur gebruikt?
Verbinding tussen de Parrot en GSM wordt automatisch gelegd zodra je het contact aanzet. En verbroken zodra je het contact uitzet.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Rimshot
- 4 op een rij!
Bericht
LUV2XLR8
mijn radio gaat ook autom. op mute en geluid komt over de speakers.
maar zoals ik het lees gebruik jij alleen de knop op je stuur??
Groet Rimshot[/quote]
Gebruik jij niet het knopje dat bij de parrot zit? ik heb het zelfde type parrot, maar ik werk wel met het opnemen en ophangen knopje van de parrot.Klopt helemaal, carkit heeft ook z'n eigen ringtone (lekker belangrijk), en op het display van de radio komt "PHONE" te staan...
Groet Rimshot[/quote]

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt ook. De Parrot knop is ook weggewerkt, want daarmee moet je maar éénmalig alles instellen. Voor de rest werkt alles via het Multi-Functionele-Stuur-Wiel (MFSW), echter werkt dat alleen bij dit type stuur:Rimshot schreef:Gebruik jij niet het knopje dat bij de parrot zit? ik heb het zelfde type parrot, maar ik werk wel met het opnemen en ophangen knopje van de parrot.
Groet Rimshot

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn microfoon zit nu naast het bedieningspaneel van de schuifpuiRimshot schreef:Mooi man, ziet er dus alleen nog je microfoon. Die heb ik trouwens in het midden voor mijn klokje
Groet Rimshot

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dus ook in het midden?
Ik heb er juist voor gekozen het microfoontje in het midden te plaatsen, wel iets meer op mij gericht. Zo kan degene die naast me zit ook mee praten. Het gebeurt nog weleens dat het ook mijn vriendin aangaat. Of dat bijv. Henk en ik samen weg zijn en dat we gebeld worden door ouders.
Ik heb er juist voor gekozen het microfoontje in het midden te plaatsen, wel iets meer op mij gericht. Zo kan degene die naast me zit ook mee praten. Het gebeurt nog weleens dat het ook mijn vriendin aangaat. Of dat bijv. Henk en ik samen weg zijn en dat we gebeld worden door ouders.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij mij ook.LUV2XLR8 schreef:Zit bij mij ook in het midden, maar meer op de bestuurder gericht...Mini Poeper schreef:Dus ook in het midden?

- emillio
- Be Mini
Bericht
Maar werkt wel geinig!
Voel me net Buck Rogers....
(Hoe heette dat robotmannetje ook alweer???)
Dat heb ik dus ook op mijn N73....en dat klinkt me daar toch een partij robotischLUV2XLR8 schreef:Bij mij iig niet, ik heb wel op mijn Nokia N73 de naamsvermelding aangezet...
Dus telefoon gaat over, radio mute, ringtone en naam over de speakers

Voel me net Buck Rogers....
(Hoe heette dat robotmannetje ook alweer???)
Onze sponsors