Carkit verstopt?

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
am
amokjeeh

Carkit verstopt?

28 mei 2007, 15:54

Ik heb hier een nieuwe ck-7w carkit liggen die ik vandaag even wilde vervangen, maar ik kan de blackbox van Nokia niet vinden :)

Heb gekeken in de ruimte achter de radio, de panelen aan de uiteindes van het dashboard en de plek onder het stuur.
Nu trok ik net onder de radio (net achter de bekerhouders) dat stuk plastic weg en kwam een kabel tegen die daar naar beneden verdween. Iemand een idee waar de dealer die dingen verstopt?
am
amokjeeh

29 mei 2007, 11:13

Alweer opgelost door een bevriende monteur. Hij was verstopt achter de radio in de ruimte waar je bij komt door met je hand helemaal naar achter te reiken boven het gaspedaal :)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

29 mei 2007, 12:40

Even opletten daar. Aan de linkerkant achter de radio loopt een stang vanaf een servomotor naar de kleppen die de lucht naar de roosters onder voorruit sturen (ontwasemstand). Als je teveel achter de radio duwt kan deze stang in de knel komen en heb je geen ontwaseming meer (of blijft in de ontwasemstand staan).
am
amokjeeh

29 mei 2007, 13:26

Berthil schreef:Even opletten daar. Aan de linkerkant achter de radio loopt een stang vanaf een servomotor naar de kleppen die de lucht naar de roosters onder voorruit sturen (ontwasemstand). Als je teveel achter de radio duwt kan deze stang in de knel komen en heb je geen ontwaseming meer (of blijft in de ontwasemstand staan).
Ik heb hem gezien en gevoeld inderdaad, zit een soort foam omheen. Alles is opnieuw ingebonden en weggewerkt dus als het goed is moet het gaan lukken, maar thanks voor de tip!

Vriend van mij had nog een tip om het geluid simpel over de speakers te krijgen (passen ze toe bij renault). geluidsboxje van nokia afknippen en twee van de vier draden schijnen achter de radio erbij te kunnen. Enige probleem scheen nog een soort connector te zijn achter op de radio, maar daar zou hij vandaag even over bellen. Dat scheelt weer een dure(?) kabel.

Terug naar “Interieur en audio”