er heel voorzichtig uitwippen met een lange platte schroevendraaier...
Niet te hard steken, anders beschadig je het.
Welk LEDje
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad, was toevallig bijna op hetzelfde moment met een paar seconden verschil.
Mocht je die "leeslampjes" ook willen vervangen, dan kun je zodra je het glaasje eraf hebt de 2 kruiskopschroefjes losdraaien en het hele armatuurtje iets naar achter schuiven en dan eruit pakken.
Blijft aan de kabelboom hangen, niet teveel aan trekken, zoveel ruimte heb je niet.
Nu kun je via de achterkant de 2 (in mijn geval) zwarte "dopjes" (zie foto) met een kwart slag losdraaien, nu pak je hem eruit met lampje en al.

Mocht je die "leeslampjes" ook willen vervangen, dan kun je zodra je het glaasje eraf hebt de 2 kruiskopschroefjes losdraaien en het hele armatuurtje iets naar achter schuiven en dan eruit pakken.
Blijft aan de kabelboom hangen, niet teveel aan trekken, zoveel ruimte heb je niet.
Nu kun je via de achterkant de 2 (in mijn geval) zwarte "dopjes" (zie foto) met een kwart slag losdraaien, nu pak je hem eruit met lampje en al.

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Iemand van jullie een idee welke ledjes op dx.com geschikt zijn als vervanging voor de leeslampjes?
- Deroo
- 4 op een rij!
Bericht
In de leeslampen heb ik de 7-LED White light bulbs. Bestel gelijk een extra setje, ze willen nog wel eens stuk gaan.
Ze passen vwb de kleur en sterkte het best bij de centrale led binnenverlichting.
Als je toch gaat bestellen, in de stadslichten heb ik:
T10 sms led
Deze zijn kwalitatief beter. 84 lumen is voor leeslampen erg fel.
En in de zijknippers zitten:
T10 0,25w 40 lumen
De gele randjes met witte of zilverlak bijtippen, zodat er niets meer doorschijnt.
Ze passen vwb de kleur en sterkte het best bij de centrale led binnenverlichting.
Als je toch gaat bestellen, in de stadslichten heb ik:
T10 sms led
Deze zijn kwalitatief beter. 84 lumen is voor leeslampen erg fel.
En in de zijknippers zitten:
T10 0,25w 40 lumen
De gele randjes met witte of zilverlak bijtippen, zodat er niets meer doorschijnt.
Onze sponsors