Navigatie CD

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Jeroenminicooper
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Navigatie CD

26 mei 2011, 19:50

Goeden avond,

Ik heb sinds vanavond een Mini 1.6 Cooper Chili Automaat S gekocht!! deze komt uit 2003.
Echter blijkt hier geen cd voor de navigatie in te zitten. de dealer vertelde mij dat ik deze cd op internet zou kunnen vinden en kon downloaden. mijn vraag is dus hebben jullie hier ervaring mee of hoe werk dit?
hoe kom ik aan een nieuwe cd voor deze auto/dit systeem?

Met vriendelijke groeten Jeroen Bonhof.
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 mei 2011, 22:57

Lijkt me toch dat de dealer een auto met een werkend navigatiesysteem moet afleveren?
Een dealer kan sowieso een originele cd/dvd bestellen.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

26 mei 2011, 23:07

Welkom Jeroen. Jeroen schrijft niet dat hij de Mini bij de dealer heeft gekocht.

Als dat wel zo is moet hij natuurlijk de Mini met CD leveren en geen smoes op gaan hangen dat je hem maar moet gaan downloaden omdat hij vergeten is te controleren of er een CD in zat toen hij de Mini binnen kreeg. Ook een niet delaer moet netjes de CD erbij leveren.

Een navigatiesysteem uit 2003 kan sowieso problemen hebben met CD's lezen want de laser neemt af in kwaliteit en deze is al 8 jaar oud. Dus snel een CD zien te krijgen.
Marcel Always Open
Cabrio-King

26 mei 2011, 23:21

met een 2003 navigatie wordt het sowieso tijd voor een recentere cd met alle straatwijzigingen, nieuwe wijken enz.

Als de dealer netjes vooraf gewaarschuwd heeft dat de auto geen nav-cd bezit , is hij helemaal niet verplicht om hem erbij te leveren. Dan heb je korting gekregen.

Een officiele MINI dealer zal/mag nooit naar illegale software verwijzen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Sybert Ockeloen
Nieuw Lid
Nieuw Lid

28 feb 2013, 11:08

Jeroen, Mocht het gelukt zijn dat je een goede CD hebt, laat het me dan weten want ik ben ook opzoek naar zo iets.

Alvast dank.

Terug naar “Interieur en audio”