Stoelverwarming

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
MrBean
4 op een rij!
4 op een rij!

Stoelverwarming

04 feb 2013, 11:56

Ik heb in Bilzen een firma gevonden die in mijn R53 stoelverwarming achteraf wil inbouwen.
Prijskaartje 280€ per stoel. So far so good.

Hij wil er echter niet aan beginnen eer hij zeker weet of er stroom kan afgenomen worden achter het contact (of zo iets). Ik ben er niet echt in thuis, maar het gaat er over dat als je het contact af zet dat de stoel verwarming ook effectief uit staat. En hij wil zelf geen kabels trekken omdat met de huidige elektronica er wel eens kerstboomtoestanden kunnen opduiken. Hij heeft daar geen zin meer in en raadde me aan dit te laten doen bij de dealer.

Heeft er iemand een idee waar (of hoe) je veilig stroom kan nemen voor stoelverwarming?
Misschien dat dit er al ligt?

Alvast bedankt voor de reactie's :icon_top:
Laatst gewijzigd door MrBean op 04 feb 2013, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2013, 12:05

je kan eens navragen bij onze nieuwe sponsor: http://www.bmsautobekleding.nl
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
LeonBMS
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

04 feb 2013, 13:26

Bij ons plaatsen we stoelverwarming en sluiten deze ook aan. Wij rekenen hier € 599,- inclusief BTW, montage en aansluiten voor. www.bmsautobekleding.nl

Mocht je van ver komen, kun je er eventueel, onder het genot van een kop koffie, op wachten.
MrBean
4 op een rij!
4 op een rij!

04 feb 2013, 14:05

LeonBMS schreef:Bij ons plaatsen we stoelverwarming en sluiten deze ook aan. Wij rekenen hier € 599,- inclusief BTW, montage en aansluiten voor. www.bmsautobekleding.nl

Mocht je van ver komen, kun je er eventueel, onder het genot van een kop koffie, op wachten.
Ongeveer tussen de 200km en 250km enkel.
Toch zou ik het kunnen overwegen aangezien dan ook alles in een keer geregeld is.
Dus als het echt op één dag kan en er is cola light :mrgreen: in plaats van koffie dan moet dat wel lukken.
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2013, 16:16

Je zou ook gewoon een retrofit kabelboom kunnen leggen, toevallig laatst ook gedaan gewoon handleiding erbij avondje werk en klaar plug en play is het dan 8)
LeonBMS
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

05 feb 2013, 16:40

Een cola-light lijkt me ook geen probleem, wanneer wil je afspreken?
Marcel Always Open
Cabrio-King

05 feb 2013, 21:24

Hoeveel kost zoiets bij de MINI dealer?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 21:27

Geen idee maar is elke cent waard ben ik de laatste tijd achtergekomen :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “Interieur en audio”