Vraag over Wiechers Clubsportbeugel

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

14 jan 2013, 20:43

Het blijkt dat de bouten er inderdaad toch bij werden geleverd. Ik heb de kooi in de transportverpakking naar de poedercoater gebracht en deze was vergeten de bouten mee te geven.

@Mushrop: hoeveel bouten werden er bij jou bijgeleverd? Ik heb 6 grote bouten (M8?) en twee zakjes (één met 4 inbusbouten en 5 moertjes en één met 7 grotere moertjes). Klopt het zo? Ik hoorde namelijk van Marcel dat de kooi in totaal bevestigd zou moeten zijn met 18 M8 bouten en 2 M10 bouten...
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

22 jan 2013, 07:30

Afgelopen zondag erin geschroefd. Was best een klusje zo voor de eerste keer, maar het is gelukt. :D
Nogmaals dank voor je tips!

Nu hij erin zit blijkt dat mijn linker achterpaneel niet helemaal goed bevestigd zit. Net onder het dak maakt hij namelijk iets contact met de kooi, dit met een vervelend rammeltje als gevolg. Hopelijk kan ik hem goed op zijn plek krijgen zonder de kooi weer te moeten demonteren... :?
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

24 jan 2013, 19:23

Ik heb ook de JCW Sparco's en de stoelen komen idd snel tegen de beugel aan. Tijdens het uitstappen schuif ik de stoel altijd naar achteren om zo gemakkelijker in- en uit te kunnen stappen en de uitslag is nu duidelijk kleiner.
Bij mij maakt de beugel aan de bestuurderskant tijdens het rijden op hobbelige ondergrond steeds iets contact met de bovenzijde van het achterpaneel. Dit gaf een zeer vervelend kraakje. Ik heb het opgelost door er een klein stukje vilt tussen te plaatsen. Nu is het weg. Had jij dit toevallig ook?
De bouten bleken er uiteindelijk toch bij te zitten. Ik heb de kooi laten poedercoaten en zij waren vergeten de bouten mee te geven. Probleem dus opgelost. :)
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

24 jan 2013, 20:23

Bij mij loopt hij ook geheel vrij, maar de afstand is bij mij aan de bestuurderskant kleiner dan aan de passagierskant. De afstand is daar zodanig klein dat het zijpaneel bij trillingen net contact maakte met de beugel m.a.g. een vervelend rammeltje. Zoals gezegd is dat nu gelukkig opgelost.

Ik vind het idd ook een minpunt dat de stoel (nog) minder naar achteren kan. Maar ik denk dat ik daar wel aan kan wennen.

Ik heb de rolbeugel in het wit laten poedercoaten, ongeveer dezelfde tint als het dak en de spiegels. Ik vind dat de beugel gezien mag worden en hij valt nu mooi op. Ik had al een achter-strut in de auto en die is nu ook gepoedercoat in dezelfde kleur als de kooi. Ziet er nu strak uit zo.

Ik heb ooit een SYR-topic aangemaakt, maar moet bekennen dat ik de updates qua mods nooit heb bijgehouden. :oops: En inmiddels heb ik al aardig wat mods achter de rug...
Het wordt tijd dat ik dat topic eens afstof en wat nieuwe foto's schiet. Helaas is de auto nu niet om aan te zien met al dat pekel. Gelukkig volgende week dooi. To be continued... :)

Terug naar “Interieur en audio”