Op zich nog steeds niet erg, die wond geneest wel weer
Bijrijders hoofdpijn!
- Bartman
- One wheel wonder

Bericht
Bijrijders hoofdpijn!
Door die superwegligging van onze Mini's (en stevig onderstel) wordt de passagier nog wel eens van links en vooral naar rechts geslingerd. Op zich geen probleem ........ zolang de stoel in de "normale" stand staat. Zodra deze echter iets naar voren staat om de achterpassagier iets meer ruimte te gunnen is een onzachte kopstoot met de handgreep vrijwel onvermijdelijk.
maar ik heb geen zin om die bloedspetters van de hemel te moeten poetsen.
Kortom, ik wil dat ding eraf schroeven. Is er iets van een nette afdekplaat voor verkrijgbaar, of een zachte greep (lus?). Ik wil natuurlijk niet met een afdruk en 2 schroefagten in de hemel rondrijden.
Vet fun zo'n Cooper-S!!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- katan01
- Enthousiast

- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik moest vandaag onder het rijden aan dit topic denken, maar: mijn pre-facelift R50 heeft helemaal geen handgreep aan de rechter kant, ook geen gaten/dopjes oid...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
cabrio ! 
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!

Bericht
Inderdaad! Toen ik het las was ik al aan het denken dat ik helemaal geen handgrepen hebMartijnGizmo schreef:Ik moest vandaag onder het rijden aan dit topic denken, maar: mijn pre-facelift R50 heeft helemaal geen handgreep aan de rechter kant, ook geen gaten/dopjes oid...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
je kan ook zeggen tegen je bijrijders dat ze zich gewoon dondersgoed vast moeten houden, of kunnen gaan lopen?

Onze sponsors