Navigatie inbouwen..

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Navigatie inbouwen..

12 nov 2006, 08:53

Je wordt dood gegooid met die navigaties die aan de voorruit geplakt zitten.. zit er niet uit en je moet het iedere keer uit je auto halen.. nu heeft een Mini een mooie ruimte onder de schakelaars waar je ook een olietemperatuurmeter kan plaatsen.. :? Maar zit ik te denken om zo navman F20 te kopen en met een schanier weg te werken zodat die uit het zicht is.. maar heeft die nog ontvangst als die zo laag zit en heeft iemand dit al gedaan?
Afbeelding
even je foto gepikt, berthil :wink:
Marcel Always Open
Cabrio-King

12 nov 2006, 09:08

Let op dat je versnellingspook misschien voor het scherm komt te zitten (in 1e of 3e versnelling). Hier op het forum heb ik weleens iemand gezien die daar een metersetje inbouwde. Maar ja, wie dat was.... :oops:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

12 nov 2006, 09:28

Wij hebben een vdo navigatie. Bij ons zit op dat plekje onder die schakelaars een vdo scherm zitten. Vanaf daar loopt een stekker naar de navigatiecomputer, die onder de stoel zit. Vervolgens loopt vanaf de computer ook nog een antenne naar het dashbord. Dus goed bereik. Dus het kan zowiezo wel, maar ik weet niet hoe die Navman werkt. Zit daar ook geen computer bij of iets dergelijks waar de navigatie-dvd in moet? Anders kun je de antenne plaatsen waar je zelf wilt...
Afbeelding

Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2006, 09:45

Het is wel belangrijk dat als je een navigatie koopt met een goede antenne. Bij mij zit die namelijk op het apparaat zelf. En door de warmtewerende voorruit heeft het apparaat nog al moeite om de gps verbinding te ontvangen. Maar daar zijn weer extra antennes voor te koop die je in de bumper of ander de grill kunt installeren.

Tevens heb ik ook geprobeerd om hem daar in dat plekje weg te werken. Ten eerste het werkt niet echt fijn met invoeren van een bestemming en tevens kijkt het niet echt lekker. Ieder zijn ding natuurlijk :D
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

12 nov 2006, 09:58

kwiebje schreef:Tevens heb ik ook geprobeerd om hem daar in dat plekje weg te werken. Ten eerste het werkt niet echt fijn met invoeren van een bestemming en tevens kijkt het niet echt lekker. Ieder zijn ding natuurlijk :D
Daar hebben wij een afstandsbediening voor :lol:
iDarkDesign
Transformer

12 nov 2006, 10:29

Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2006, 12:38

Mooie inbouw sid! Zou ik wel es durven proberen om mijn i-Pod vast te zetten :wink:

Terug naar “Interieur en audio”