Inbouwen visibility-package achteraf

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Inbouwen visibility-package achteraf

30 jun 2006, 12:52

Heeft iemand een idee of het mogelijk is om achteraf het visibility-package in te bouwen in een MINI?

Het gaat dus om:
- Regensensor
- Voorruitverwarming

Ben benieuwd! (prijsindicatie ook welkom)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 jun 2006, 13:10

Ik heb zelf de regensensor maar die komt alleen in combinatie met de zelfdimmende achteruitkijkspiegel. Dus misschien moet je die er ook nog bijnemen.

De regensensor zit in de voorruit (en de verwarming natuurlijk ook). Dus dat wordt een dure grap van ik dacht 400 euro tenzij je nu een dikke barst in je voorruit hebt zitten en je die van je verzekering krijgt. Dan neem je er meteen één met sensor en verwarming.

Ik heb er ook geen MINI handleiding van voorbij zien komen zoals met het achteraf inbouwen van het Klasse III alarm. Lijkt me dus een moeilijke opgave om het aangesloten te krijgen op je elektronica tenzij je een iemand kent die de CD van MINI kan lezen en daaruit kan afleiden wat je moet doen. En dan moet het achteraf nog geactiveerd kunnen worden door de dealer.

Helaas veel beren op de weg dus.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2006, 13:43

Berthil schreef:Ik heb zelf de regensensor maar die komt alleen in combinatie met de zelfdimmende achteruitkijkspiegel. Dus misschien moet je die er ook nog bijnemen.
Ik ben inderdaad de zelfdimmende achteruitkijkspiegel te noemen.
Die moet er natuurlijk ook bij.
Berthil schreef:Ik heb er ook geen MINI handleiding van voorbij zien komen zoals met het achteraf inbouwen van het Klasse III alarm. Lijkt me dus een moeilijke opgave om het aangesloten te krijgen op je elektronica tenzij je een iemand kent die de CD van MINI kan lezen en daaruit kan afleiden wat je moet doen. En dan moet het achteraf nog geactiveerd kunnen worden door de dealer.
Ik heb de vraag inmiddels bij de dealer neergelegd.

We keep u all informed ;-)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

30 jun 2006, 17:44

Ik had 2 weken geleden ook een dikke barst van >30 cm in me voorruit, vroegen ze ook of ik regensensor had. Ik kon ja zeggen, maar ja, ik had toch geen zin om kabels te trekken, gaten te maken etc, teveel tijd en geld m.i.

Maar heb het wel serieus overwogen dus. Tja dat lichtje aanknippen en ruitenwissers aanzetten met de hand is makkelijker dan dat ding inbouwen denk ik.

Terug naar “Interieur en audio”