Hoi!
Ben verslaafd aan mijn iPOD en zou deze graag willen aansluiten in onze Mini. Nu heb ik al diverse sites bezocht en BMW dealer gebeld maar ben nog niet veel wijzer wat de mogelijkheden betreft. Heb een iPOD interface gevonden maar deze linkt alleen met een Blaupunkt radio/cd speler. Weet iemand of er ook een interface op de markt is die je zelf kunt aansluiten zonder dat het je veel geld gaat kosten bij de dealer.....
Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes,
Joyce
iPod
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
www.icepod.nl, daar kun je een interface kabel kopen voor de OEM radio's. Kabeltje kost rond de 170 euro. Maar dan kan je wel je ipod afspelen.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even zoeken doet wonderen
Dat kom je o.a. op dit topic
Ik heb de vraag verplaatst naar het eerste generatie gedeelte aangezien jullie Mini uit 2004 is en de R56 er pas sinds 2007 is. De topics over een iPod in een R56 kun je dan ook overslaan in bovenstaande zoekopdracht.
Dat kom je o.a. op dit topic
Ik heb de vraag verplaatst naar het eerste generatie gedeelte aangezien jullie Mini uit 2004 is en de R56 er pas sinds 2007 is. De topics over een iPod in een R56 kun je dan ook overslaan in bovenstaande zoekopdracht.
- Dave Joyce
- Enthousiast
Bericht
Icelink iPOD
remmie1972
Hoi Remmie,
bedankt voor je reactie. Ben even naar de site van het door jou toegevoegde linkje gegaan maar dat ziet er nog best ingewikkeld uit. Ik heb inderdaad een radio/cd speler met volumeknop met gekartelde rand, dat zou dus betekenen dat de link op de radio zou kunnen......
Is de kabel over te nemen?
Groetjes,
Joyce
Hoi Remmie,
bedankt voor je reactie. Ben even naar de site van het door jou toegevoegde linkje gegaan maar dat ziet er nog best ingewikkeld uit. Ik heb inderdaad een radio/cd speler met volumeknop met gekartelde rand, dat zou dus betekenen dat de link op de radio zou kunnen......
Is de kabel over te nemen?
Groetjes,
Joyce
- Tom
- Enthousiast
Bericht
Hoi Joyce, de OEM mini ipod interface is wel duur maar ook wel de beste. Gebruik hem nu zelf al 2j. Controle via MF stuur is ook mogelijk en hij wordt ook geladen. Plaatsing is een half uurtje werk.
Ik betaalde 250€ voor de kit, zelf geplaatst, incl plaatsing kwam het op 350 dacht ik bij de dealer.
Nu kocht m'n vriend onlangs ook een Mini en had ondertss dit http://www.mossmini.com/Shop/ViewProduc ... ortOrder=1 gevonden. De originele ipod interface aan de helft van de prijs ! Ok komen nog wel verzendingskosten bij (500gr ?) en als je het slim speelt niet al teveel douanekosten
Zeker aan aanrader dus ! M'n vriend heeft 'm gelijk besteld !
Ik betaalde 250€ voor de kit, zelf geplaatst, incl plaatsing kwam het op 350 dacht ik bij de dealer.
Nu kocht m'n vriend onlangs ook een Mini en had ondertss dit http://www.mossmini.com/Shop/ViewProduc ... ortOrder=1 gevonden. De originele ipod interface aan de helft van de prijs ! Ok komen nog wel verzendingskosten bij (500gr ?) en als je het slim speelt niet al teveel douanekosten

Zeker aan aanrader dus ! M'n vriend heeft 'm gelijk besteld !
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals te lezen in mijn al gelinkte bericht:
Berthil schreef:Het is veel verstandiger om een IceLink te kopen i.p.v. de MINI interface:
-veel goedkoper
-songtitels weergeven in facelift radios (weet niet zeker of de MINI interface dat ook doet)
-zelf playlist namen maken in iTunes i.p.v. vaste playlist namen.
-Bediening van de Ice-Link (playlist selecteren buiten de 5 vaste, nummers zoeken) via multifunctioneel stuur en facelift display.
-ondersteund meer iPod modellen
-firmware via iPod upgraden
Hier meer info over de IceLink Plus
- Marchegiani
- Leerling Mini lid
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er nog één te koop gezien op het forum vandaag bij Olaf.
Hier opletten kan geld (of tijd) opleveren
Hier opletten kan geld (of tijd) opleveren

Onze sponsors