Configuratie mini.nl

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
Saartje
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 feb 2008, 15:13

Configuratie mini.nl

28 sep 2010, 22:34

Ik dacht dat het aan mij lag. Elke keer knalde de site eruit of kreeg ik een foutmelding. Als ie het wel deed was het supertraag. Maar vanavond lukt het eindelijk. Volgens mij hebben ze de site aangepast. :D
paddo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Enschede
Berichten: 465
Lid geworden op: 03 jun 2010, 17:15

29 sep 2010, 21:00

Inderdaad! Nog niet alles gaat even foutloos, maar de menu's links en bovenin werken wel. Werd ook wel tijd, de duitse Mini site was al een tijdje aangepast.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

29 sep 2010, 21:03

Let op dat meestal bij de intro van een nieuw model of update, de online configurator niet helemaal aansluit op de werkelijkheid. Het geeft wel een uitstekend idee, maar soms zijn bepaalde opties of combinaties niet te selecteren.
Dus goed checken als je uiteindelijkt bij de dealer zit. :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Saartje
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 feb 2008, 15:13

30 sep 2010, 11:29

Marcel Always Open schreef:Let op dat meestal bij de intro van een nieuw model of update, de online configurator niet helemaal aansluit op de werkelijkheid. Het geeft wel een uitstekend idee, maar soms zijn bepaalde opties of combinaties niet te selecteren.
Dus goed checken als je uiteindelijkt bij de dealer zit. :lol:
Inderdaad. Ik heb de nieuwste prijslijst (september) en daar staan paketten op die niet op de site staan. Scheelt in mijn geval toch zo'n €1.000,-.

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”