Twee pakketten John Cooper Works voor Mini

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Berichten: 1923
Lid geworden op: 10 jun 2008, 11:20

05 feb 2011, 18:28

Berthil schreef:Ik denk dat dit de nieuwe zilverkleur Velvet Silver is.
Verder valt op dat deze tuningkit geen Works badge heeft op de voorkant.
Ik zie tenminste niets op de foto.
Dit is White Silver hoor Berthil...
En de badge zit er nooit bij als je een kit nabouwt! Alleen de JCW heeft een badge :wink:

De lijn vind ik trouwens niet mis op de voorbumpert! Vraag me af of die ook komt op de accessoirebumpers...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
works915
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 280
Lid geworden op: 08 nov 2007, 08:51

12 feb 2011, 10:13

Deze aerokit zou al op de markt moeten zijn. Ik was gisteren bij de dealer en zag een een af te leveren JCW met deze kit. Erg fraai waren de nieuwe achterlichten met de chromen middenring. Voor het eventueel naplaatsen van de aero kit zou dit een mooie upgarde zijn. De zwarte omlijstingen aan de voorkant geven iets meer vorm aan de voorkant van de auto. :icon_top:
SébastienBonny
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 nov 2010, 09:30

16 feb 2011, 09:57

works915 schreef:Deze aerokit zou al op de markt moeten zijn. Ik was gisteren bij de dealer en zag een een af te leveren JCW met deze kit. Erg fraai waren de nieuwe achterlichten met de chromen middenring. Voor het eventueel naplaatsen van de aero kit zou dit een mooie upgarde zijn. De zwarte omlijstingen aan de voorkant geven iets meer vorm aan de voorkant van de auto. :icon_top:
Afbeelding

Bedoel je de chromen omlijsting die je op de oranje ziet bij de achterlichten?
Dat is gewoon de standaard achterbumper hoor. Ik denk niet dat er chrome zit op de Aero achterbumper.

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”