Je vindt het juiste plaatje en je kan hem niet bestellen? Gewoon naar beneden scrollen en bij item 10 staat het bestelnummer, in zowel de zwarte kleur cq de grijze.
Ik had mn kenteken in gevuld en toen kwam nummer 10 niet naar voren deze was weg gefilterd schijnbaar want via jou link zie ik hem wel...
ik snap nu ook waarom ik hem niet heb, hij maakt deel uit van het opberg pakket... Ik ga morgen even informeren of ik dat als nog kan krijgen. Ik zit nu steeds te hannesen omdat er door het ontbreken van de dubbele bodem in de achterklep een rare rand zit.
Mijn advies neem contact op met de mannen van EKRIS Utrecht (webshop) (leveren ook je onderdelen die je via EKRIS besteld).
Heb ik in het verleden ook gedaan en recent nog met het bestellen van een navigatie update. Je wordt altijd fijn te woord gestaan.
Je kunt het ook via een mail doen maar vergeet dan niet je kenteken en chassisnummer te vermelden zodat zij precies kunnen zien om welke auto/model/type het gaat.
Vandaag even gebeld met Ekris Utrecht. Zeer plezierige ervaring, meteen door verbonden met je juiste persoon die het "probleem" wat ik heb kende en had zo de art nummers bij elkaar. Meteen het geen dan ook besteld via de NewMiniclub korting scheelt toch weer
Eigenwijs als ik ben heb ik de klep besteld, in de veronderstelling dat dit plug&play was.. Niet dus..
Enig idee wat ik erbij moet bestellen aan bevestigingsmateriaal? Dus naast de klep zelf met onderdeelnummer 51167375953.. word van het plaatje op realOEM niet heel wijs.
Je hebt dan voor bevestiging item 13 en 14 ieder 2 stuks nodig. Je hebt de keuze uit satellite grey of black, afhankelijk welke kleur hemel je hebt. Ik neem aan dat de tekening toch voor zich spreekt en bij twijfel even EKRIS contacten, had ik Tinus ook voorgesteld en die heeft gebeld en EKRIS heeft hem alle nummers verstrekt die hij nodig had maar dit bevestiging materiaal zou je er moeten zijn.