Shoppen in de AntwerpStore

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

Shoppen in de AntwerpStore

18 mar 2006, 21:59

Zo het was een heerlijke dag en het weer was ook nog eens niet verkeerd.
Inderdaad de AntwerStore werd door een Hollandse Invasie geplunderd.
Er zijn de nodige kleding stukken aangeschaft die deze zomer vast nog wel geshowt zullen worden. De bediening was niet erg aardig ruzie maar het eten was goed. Terug naar huis nog een touristische route onder de leiding van MiniJCW en deze :-PP eindigde in Breda bij de Griek.
Ik vond het wederom een geslaagde dag en tot de volgende shop till you drop meet :mrgreen:

Enne Coen nog bedankt hè. Vond het een aangename verrassing. :wink:
Yvon
Wingman
Contacteer:

18 mar 2006, 22:42

Ook wij zijn weer op honk :D
Was een plesant dagkse mensen. Eerst afgesproken bij Hazeldonk, waar uiteraard de nodige Koffie! werd genuttigd.

Om ongeveer 11.00 gingen we richting Antwerpen, onder leiding van Ida (en met coaching van Snans) kwamen we bij de AntwerpStore aan (de nodige koppies werden in Antwerpen verdraaid...hé een mini, nog één verrek nog een mini.

Nadat we Morty en Snans hadden begroet (bedankt voor jullie komst!, vond ik erg attent en gezellig) storten we ons op de gadgets en kleding. Ging zelf huiswaarts met een drietal leuke mini-shirts :D Nadat we hebben staan kwijlen bij de Cooper S, zijn we Antwerpen in gedoken. Daar werden de heren getrakteerd op een modeshow door de aanwezige dames. De winkelstraat doorgekuierd en Paul heeft nog een leuk tasje op de kop getikt :mrgreen:

Afbeelding

Daarna zijn we richting de Griek in Breda gereden (toeristische route natuurlijk, we rijden tenslotte mini :mrgreen: ).

Denk dat onderstaande foto wel alles zegt hoe geslaagd deze dag was:
Afbeelding

Kortom; mensen het wat een super geslaagde dag! Denk dat een herhaling in September zeker noodzakelijk is, moeten tenslotte kleding voor de winter hebben toch?? :()

En natuurlijk niet vergeten: MiniJCW bedankt voor je roos :D Heeft inmiddels mooi plekje op dressoir gekregen.
Afbeelding

Volledig MINI minded!

18 mar 2006, 23:02

zoo, hallo dan stelletje enthousiastelingen!! :-))

Wat hebben jullie er voor ons allemaal een zeer geslaagde dag van gemaakt. Het was vandaag erg ontspannen en relaxed om met jullie op stap te zijn. (shakeit)
De modeshow van de dames :-PP in de Mexx was natuurlijk maar slechts één van de hoogtepunten naast het leeg-roven van AntwerpStore.
ja jaaaa, zelfs ik loop dit zomerseizoen in een mini T-shirt :lol:

Vond het weer geweldig gezellig dus zeker voor herhaling vatbaar. De theoristische route en het eten waren perfect.

Tot snel maar weer allemaal!! :dansen

P.S. de Sleefteki was best lekker :mrgreen:

Ouzo !! :bier
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
badkarma
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Nederland

18 mar 2006, 23:28

Het was leuk jullie te ontmoeten enne ook lekker wat gesjopt :P Jammer alleen dat ik eerder weg moest om te werken :evil:
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

19 mar 2006, 01:17

badkarma schreef:Het was leuk jullie te ontmoeten enne ook lekker wat gesjopt :P Jammer alleen dat ik eerder weg moest om te werken :evil:
Wou ook wel langskomen, maar ik heb zelfs de ganse dag gewerkt (wacht maar tot volgende week >) >) >) )
Wel blij dat de uitstap meegevallen is :lol:

Grtz.

Jan
Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2006, 09:31

Nog wel een tip achtergelaten, of hebben we onze reputatie als Nederlanders versterkt? Nog foto's van de aankopen?
catoo
One wheel wonder
One wheel wonder

19 mar 2006, 09:54

Het was gisteren inderdaad beregezellie. Is voor herhaling vatbaar!! (shakeit)
Het was een zeer hechte club. Bij verkeerd rijden gewoon volgen, ook al weet je dat dit niet goed zit :lachuh en gewoon meerdere keren doen hè!!
De terugtocht was heerlijk en Werner kreeg eventjes last van z'n rechtervoet :rijden en de mini brulde langs de hele stoet!!
Tot een volgende keer!

Groetjes van Catoo
Jaajke
Enthousiast
Enthousiast

19 mar 2006, 10:13

Dus in deze AntwerpStore hebben ze allemaal lifestyle gadgets van Mini? Zoals je in de Mini shop kan zien online? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2006, 11:35

de ene helft is een showroom en aan de andere kant verkopen ze alle gadgets en kleding. Van t-shirt to truien, koffersets, picknickmanden, horloges, brillen, racebaan, miniaturen etc..etc

Het was er heel leuk alleen die * :X * was volgens mij niet op zoveel klandizie voorbereid. Ze wist niks
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

19 mar 2006, 11:46

badkarma schreef:Het was leuk jullie te ontmoeten enne ook lekker wat gesjopt :P Jammer alleen dat ik eerder weg moest om te werken :evil:
Je moet natuurlijk ergens die mooie dingen van betalen toch.
Was leuk je te ontmoeten en troost je in September herhaling voor de wintercollectie. :wink:
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2006, 12:42

twas leuk jullie te ontmoeten :))
MiniPaul
Yoga-master

gezellig dagje

19 mar 2006, 12:51

Ik vond 't 'n gezellige dagje in Antwerpen :wink: . Zeker voor herhaling vatbaar. Volgende keer Hasselt? of een Idylisch stadje in NL? Sleefje was weer lekker op dreef ( bla bla bla bla.........gekocht ). Toch weer iedere keer een tof gezicht al die MINI's achter elkaar rijden. Veel mensen in Antwerpen hebben n'n stijve nek gekregen van al dat staren en omkijken.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid :D
Snans & Morty nog bedankt namens de navigator voor het "gidsen" naar de Antwerpstore toe.

Tot de volgende meet !
bjfloor
Enthousiast
Enthousiast

19 mar 2006, 13:02

Ook wij hebben Rumpel weer veilig thuis weten te brengen. We hebben genoten van de dag. Vooral het achter elkaar aanscheuren door de Antwerpse straatjes gaf een beetje "Italian Job gevoel" bij ons. Erg leuk.
Ook de idyllische winkelstraatjes vielen in de smaak, vooral die aan de oostzijde... (of was het nou west, maar dat hangt af van waaraf je het bekijkt). :lol:
Ook wij zijn te porren voor een volgend bezoek aan een leuke plaats, bij voorkeur ergens in Idyllie!

Groet,

Berend Jan & Sabina
Afbeelding
Co-driver Rumpel (http://www.rumpel.nl)
MINI Cooper S Cabrio JCW
MINI Cooper Clubman D
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

19 mar 2006, 13:16

snans schreef:twas leuk jullie te ontmoeten :))
Insgelijks :wink:
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2006, 13:37

En ook wij hebben het naar ons zin gehad :D
Was beren gezellie en lekker weer dus wat wilde we nog meer :P zoals Ida zei je krijgt wat je verdient :D ben dus ook blij dat ik met jullie mee ben gegaan want ik heb meestal kloten weer :wink:

Bedankt Coen voor de mooie roos staat op goed plekkie hij had alleen wat dorst toen we thuis waren,maar hij is weer helemaal blij dat ie water heeft :D

Het eten in Antwerpen was zeker niet zo de bedienig dan ze halen het bord al voor je neus wel terwijl je nog aan eten ben maarja kan wel eens gebeuren he! :evil:

Zal even paar foto,s neerzetten in mijn gallerij voor de mensen die dat leuk vinden :mrgreen:

Dus Sleefje september gaan we maar weer dan :wink:

Terug naar “Afterparty”