Zal ik hem maar openen . Was weer een geslaagde dag... leuke mensen, dikke mini's, mooie rit . Heb mijn camera van de hele dag niet boven gehaald, maar toen ze allemaal langs le staff mooi stonden te wezen, kon ik het niet laten om ze toch even vast te leggen op de gevoelige plaat... Waren jammer genoeg al wat mensen weg toen
anywho, voor de thuisblijvers, hebben jullie toch nog wat om naar te kijken
Laatst gewijzigd door Fred op 15 aug 2010, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn ook weer thuis! Hele leuke dagen gehad in Brugge en omgeving. Het weer was boven verwachting goed en de rit was lang maar erg leuk ( ofnie Maus ).
Dick en familie heel erg bedankt voor de gezellige dag en de rest van de meisjes en jongetjes natuurlijk ook.
Ik heb ook nog een paar foto's gemaakt:
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *