Onze Belgische vrienden hadden vandaag perfecte omstandigheden. Om 10.00uur was het verzamelen in Oostende bij de plaatselijke MINI-dealer waar we onder het genot van een verse koffie en een croissantje even wat hebben gebabbeld. Daarna met een MINI of 30 aan de Coastride begonnen.
Onder begeleiding van een 5-tal motormuizen door het kust-achterland gereden in de richting van het, altijd gezellige, land Nederland (Cadzand-Bad om precies te zijn)
Iedere kruising was keurig afgeblocked door een motorrrijder dus lekker relaxed gereden. In Cadzand-Bad aangekomen de MINI's geparkeerd en een korte wandeling door de duinen gemaakt. Aangekomen bij restaurant "De Branding" genoten van het zonnetje op het terras. De dierentuin zat ook op het terras in de vorm van musjes en wespen. Voor de laatste moeten we een in Memoriam starten denk ik.
Het eten was prima, de drankjes ook en de prijs was ook niet verkeerd. Na de lunch weer huiswaarts gekeerd (duur: 3 uur) en uitgezwaaid door Karretje en sMARTmINi (gaaaaf!) en genoten van de Westerscheldetunnel en een Sundae ijsje met caramel en nootjes in Goes.
Daarna nog even een fotoshoot gehad op de A58 (errug leuk.....NOT!) maar de uitlaat is wel weer schoon (onze bankrekening straks ook ben ik bang)
Oftewel: volgend jaar zijn we weer van de partij denk ik zo. Complimenten aan Stan en consorten voor de vlekkeloze organisatie!!!