Nou, wat vonden jullie ervan? (Sneak Preview R56)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
njuwdaij
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Nou, wat vonden jullie ervan? (Sneak Preview R56)

07 sep 2006, 22:34

Een bijzondere bijeenkomst vanavond in Maarssen. Hoog 'kijk mij' gehalte en luxe alom...
Maar waar het mij natuurlijk om ging: de nieuwe MINI R56!

Ik vond het 'in het echt' net zo mooi als de oude, alhoewel ik niet heel veel tijd kreeg om echt goed te kijken en voelen.
Kortom: leuke avond (wel weer op tijd thuis). Ook leuk om zoveel MINI's bij elkaar te zien staan op de parkeerplaats. Mijn 'lievelings-uitvoering' stond er ook meermalen (MCPW+ zwart dak, zonder striping en met getinte ramen).
Ik het wel de Blond 007 zien staan, de rest heb ik niet 'herkend'.
Sowieso grappig om de mensen bij de auto's te proberen plakken.

Nu eerst maar een afspraak met de dealer maken... want hij wordt wel besteld voor het vroege voorjaar van 2006!
Laatst gewijzigd door njuwdaij op 08 sep 2006, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Braspenning Racing
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 sep 2006, 22:48

Afbeelding
Afbeelding
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

07 sep 2006, 22:55

Braspenning Racing schreef:Afbeelding

Helemaal correct!! :lachuh
horn
Be Mini
Be Mini

08 sep 2006, 00:08

kom net thuis. ben tot na half 12 blijven hangen (mojito's hè... :mrgreen: ). Vond het gezellig, heb een hele tijd in die rode gezeten en later nog in de zwarte. Vind het zozo. Voorlampen als geheel minder mooi, geintegreerde knippers wel leuk. Centrale klok te groot, radioknoppen in centrale klok buttugly. Switches voor binnenverlichting boven de spiegel erg leuk. Verder redelijk hetzelfde.

Bij het wegrijden (stonden nog een stuk of 10 mini's waaronder een beauty van een PW S cabrio, kont-aan-kont met een erg mooie PW coupe met zwarte bonnetstripes) een kaartje van de newminiclub onder mijn voorruit gevonden.

Oja, en een hele doos wodka redbull tubes ingeladen... :wink: jummie...

oja, heb wel pics maar voornamelijk van de leuke blonde fotografe Kathinka en van de mevrouw in de gebodypainte blauwe trui :mrgreen: >)
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Braspenning Racing
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 sep 2006, 00:44

horn schreef:
oja, heb wel pics maar voornamelijk van de leuke blonde fotografe Kathinka en van de mevrouw in de gebodypainte blauwe trui :mrgreen: >)
Afbeelding
Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 sep 2006, 01:56

Voorkant van de brochure die je meekrijgt als je het de Preview verlaat:
Afbeelding
Van links naar rechts: Arjan, Ida (Blont-007), Ester, Sepp
Afbeelding
Van links naar rechts: Carl, Sepp
Afbeelding

Mijn mening: Ik vind de nieuwe niet mooier, maar ik kan er mee leven. Er is voor zowel de 2e als de 3e generatie wat te zeggen. Sommige details zijn een verbetering, andere details juist weer niet. Het zal toch subjectief blijven. Ga iets veranderen aan iets dat voor velen perfect is en je haalt de beerput open!! Feit is de 3e generatie is er, dus leer ermee leven. In het echt is-ie indrukwekkender dan als je alleen maar wat foto's hebt gezien. Bovenstaand wat sfeer-pica's van de eerste avond. Was een bijzonder "jazzy, gedesigned, nouveau-riche-achtig feestje". Viel me nog mee dat de halve wereld aan BN-ers er niet rond liep :wink: Heb me echter prima vermaakt. Ingehuurde sexy dames in de dark room en red room wisten echter niks van MINI's, probeerden alleen maar wat sfeer te scheppen...grappig! By the way...het ritje met ca. 10 MINI's en 1 Classic van McDonalds Nieuwegein naar de Sneak Preview was 1 grote kartsensatie waarbij ik hoop geen bekeuringen zijn opgelopen (trajectcontrole??? :shock: ) Daar ging het zeker geen 80 km/h!!!
Maar ja...je moet wat voor je hobbie over hebben :mrgreen:
Trouwens @Eelke en Demelza: super die witte classic. Verkeert in topstaat, bewoog zich stoer tussen de New MINI's en klonk heeeeerlijk met die scheuruitlaat... (shakeit)
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
njuwdaij
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 sep 2006, 08:35

Nou zeg.... ik heb geen pica's gemaakt! :shock: :? :D
Ik zag wel wat mensen met een (eigen) camera, maar er was bijna geen gelegenheid om even rustig bij de MINI te zijn.
(Of misschien was ik niet brutaal genoeg).

Arjan, Blond 007, Ester & Carl heb ik trouwens wel 'in person' gespot nu ik de foto's zie.
Wij hebben geen foto, want mijn vriend ging 'opeens' een nieuwe mojito voor me halen.... :o

Misschiend de anderen zo slim geweest om foto's te maken? Of willen we het niet 'verpesten' voor de vandaag en morgen-bezoekers?
Laatst gewijzigd door njuwdaij op 08 sep 2006, 08:42, 2 keer totaal gewijzigd.
njuwdaij
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 sep 2006, 08:38

O ja: dat van die leuke dames bij de MINI die er iets over moesten vertellen: dat was inderdaad erg vreemd.
Totaal geen MINI-feeling...
"En kijk eens hier, de nieuwe MINI heeft een, twee, drie, vier, vijf strepen in de grill" :lol: :lol: :lol:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2006, 08:41

@ njuwdaij; ik sta trouwens links naast die Blondte :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
njuwdaij
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 sep 2006, 08:42

Sorrie, zag het te laat. Ik heb de post al ge-edit. :)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2006, 08:43

@ njuwdaij: hebben ze jou ook vastgelegd op de gevoelige plaat? :D
njuwdaij
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 sep 2006, 08:55

Wij hebben geen foto, want mijn vriend ging 'opeens' een nieuwe mojito voor me halen.... Surprised
Maar wij stonden een hele tijd voor de ingang van zwart, aan de rechterkant. Dennis had een streepjestrui (rood, blauw, wit, grijs) aan en donker haar en ik in iets beige en lang donker haar.
Op 5 meter afstand van jullie dus....
We zijn 31 en 32 (qua beeldvorming wie je misschien hebt gezien en onthouden).
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2006, 09:12

Wij hebben het gisteravond erg goed naar ons zin gehad. Veel moeten wachten, maar ach er liep genoeg moois rond (hè Carl?)!

Ik moest eerst bij de Mini Cooper gaan kijken in de rode kamer. Op zich zag die er al goed uit! Vond alleen wel erg veel plastic op de buitenkant zitten. De spiegels zijn volgens mij ook groter geworden, die staan naar mijn idee wat beter in verhouding tot de auto. Interieur van de rode was een beetje "saai". Niet veel spannende opties, maar de styling van het dashboard krijgt van mij een dikke 9. Er zijn veel Mini-logo-gestylde dingen zoals de airco en de radio in snelheidsmeter.

Vervolgens moest ik een paar views wachten tot ik samen met Ida een kijkje ging nemen bij de nieuwe Mini Cooper S.

pfffffff.............

Die is wel serieus mooi! Leuke kleur (Laser Blue, wat in d buurt komt van Electric Blue), maar niet een die ik zou kiezen, denk ik. Uitlaatjes zijn wat groter en dat staat super dik! De tankdop moet ik aan wennen, die is wat oppervlakkiger geworden. Dat spoilertje is echt super met dat 3e pootje! Op foto's komt hij wel heel anders over dan in het echt! En dan bedoel ik dat hij er in het echt onwijs goed uitziet!
Er werd op een gegeven moment gezegd dat we allemaal naar buiten moesten, zonder dat ik uberhaupt in de Cooper S had gezeten. Ida was zo aardig om te regelen dat ik alsnog het interieur kon aanraken en bekijken. Super bedankt daarvoor Ida!!!

Het interieur was zoals ik hem denk ik wel zou nemen, mits ik weer een blauwe Cooper S zou nemen, want er zaten van die blauwe lederen stukken op de bekleding, erg mooi! Ook het Ambiance verlichtingpakket hebben we uitgebreid kunnen proberen (de 5, op je humeur af te stellen, kleuren voor de portiervakken, portiergrepen en dashboard-instrumenten verlichting). Kortom, wat ik wilde weten en zien heb ik gezien en ben ik te weten gekomen!

Echt geweldig geregeld die avond, met veel originele drankjes en hapjes. In een schitterende fabriekshal met een modern ingericht interieurtje! Ook leuk dat we een originele folder meekregen (met alle kleuren erin! :wink:) en een Mini-modelletje van de nieuwe Mini Cooper S.

Voor deze avond zeker een dikke 10. Voor de auto toch wel een dikke 9 overall, over het rijden maak ik me geen zorgen, dat zit wel goed!

Ik heb filmpjes van de avond, maar niet van de auto, was al 2 keer op m'n vingers getikt voor het pakken van m'n camera....

Heeft er iemand stiekem toch een foto kunnen maken?
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2006, 09:14

Aha! cool! dan hebben jullie een tijdje achter Herbie gezeten in het hoekje achter de vitrage (....oeps.... als mensen nu maar geen hele rare ideetjes krijgen bij wat ik nu heb neergezet) :wink:

Ik vond de Dark Room de mooiste :lol:
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

Hij is helemaal top...

08 sep 2006, 09:26

Geweldig leuke avond gehad. Jeetje wat z´n die MINI rijders toch een stelletje idoten. Beter dan de het meeste overige volk wat er een beetje als een aangeschotte zombie liepen rondt te lopen. Ik weet bijna zeker dat het grootste gedeelte van de gasten gisteren helemaal niks met MINI heeft.

Het was zeker goed georganiseerd. Nog getracht foto´s te maken van de nieuwe MINI maar die zijn helaas mislukt. Het licht was zo vreemd dat echt scherpe en mooie foto´s niet te maken waren. En oh ja, het was ook nog eens niet toegestaan :wink:

Uiteraard toch nog veel foto´s gemaakt van het overige moois dat er rondt liep, stond :mrgreen:

Kijk snel op:
http://fotoalbum.geutjes.com/thumbnails.php?album=57
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)

Terug naar “Afterparty”