De shoot moet nog beginnen maar toch even een afterparty topic aangemaakt. Dit vanwege het feit dat er morgen een hoop foto's gemaakt moeten worden en de distributie hiervan volgens mij even goed geregeld moet worden.
De foto's die ik ga maken zal ik via wetransfer uploaden. Voordat de upload start, kan je aangeven wie je wilt dat deze set kan downloaden. Dit gaat per email adres. Naar alle opgegeven email adressen wordt vervolgens de link om te kunnen downloaden verstuurd.
Belangrijk om te weten is dat je email adres niet wordt gebruikt voor andere doeleinden en dus niet bij WeTransfer wordt geregistreerd. Inkomstenbron van WeTransfer zit in de mooie achtergrond die gesponsord is, neem maar eens een kijkje.
LET OP, per upload kan je maar 1x de emailadressen opgeven, dus om te voorkomen dat ik 20x moet uploaden

--->stuur mij even je email adres per PM<---

@alle andere fotografen, als jullie ook van WeTransfer gebruik willen maken, geef dat even aan, dan stuur ik jullie de verzamelde email adressen, dan is alles in een keer goed verstuurd.
Thx!
Walter