Gister heb ik mijn eerste meeting bijgewoond. Ik moet zeggen dat ik het enorm geslaagd vond! Erg leuk om het enthousiasme van clubgenoten te zien en mee te maken hoe leuk je wordt ontvangen. Erg leuke mensen ontmoet en leuke gesprekken gehad. Dit is zeker voor herhaling vatbaar! Ik heb helaas geen foto's maar ik denk dat anderen deze wel zullen toevoegen.
Nu op naar de MINI's for KIDS rit. Tot gauw!
p.s. Kees & Annet: Heel erg bedankt voor de Alta antenne en de sticker van de club. Ik heb hem er zojuist opgeplakt en het staat super! Thanks!
11-9 Foodstrip Amsterdam
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Wij zijn ook weer goed thuis gekomen.
En het was vanouds gezellig.
Leuk ook om allemaal nieuwe gezichten te zien.
ValentijnK een goeie reis straks.
MINIchica fijne dag vandaag. Gelukkig heb je nu ook nog wat om aan te trekken.
Mats meteen aan het modden geslagen
Verder hebben we nog een paar foto's.

Kees en Annet
En het was vanouds gezellig.
Leuk ook om allemaal nieuwe gezichten te zien.
ValentijnK een goeie reis straks.
MINIchica fijne dag vandaag. Gelukkig heb je nu ook nog wat om aan te trekken.
Mats meteen aan het modden geslagen
Verder hebben we nog een paar foto's.

Kees en Annet

- ValentijnK
- Mod virus alert!
Bericht
Voor ons was het gister ook de eerste meeting! Erg leuk om mee te maken en ook leuk om zo enthousiast ontvangen te worden. Geweldig om al die mooie auto's bij elkaar te zien.
Zo'n meeting is zeker voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor de leuke avond!
Valentijn & Maurits
Zo'n meeting is zeker voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor de leuke avond!
Valentijn & Maurits
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Was weer als van ouds gezellig!!
Vele nieuwe gezichten gezien (waaronder een tweeling...
)
Altijd leuk om wat info omtrent het modden te vertellen. Een hoop 'oeeehss & aaaahhs' gehoord. De nieuwelingen gaan nog een hoop mee maken en hebben het nut van deze club goed ontdekt.
Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar ik wacht met smart op die van Berry M!
Gave classic clubman hebben jullie meegenomen petje af voor al het werk wat daar in zit.
@MINIchica: Leuk jullie ontmoet te hebben. Als er ooit gestoepsleutelt (mooi werkwoord) moet worden in Haarlem, PM me maar effe.
@bjfloor: Ik was het nog vergeten te vragen...ben je ook zo'n fan van de ZA Springboks? Geweldig rugbyteam! (ik zag je cap)
@Annet: Ik laat het je nog wel weten over de wok-meet.
Until next time!
Ossie
Vele nieuwe gezichten gezien (waaronder een tweeling...

Altijd leuk om wat info omtrent het modden te vertellen. Een hoop 'oeeehss & aaaahhs' gehoord. De nieuwelingen gaan nog een hoop mee maken en hebben het nut van deze club goed ontdekt.
Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar ik wacht met smart op die van Berry M!

Gave classic clubman hebben jullie meegenomen petje af voor al het werk wat daar in zit.

@MINIchica: Leuk jullie ontmoet te hebben. Als er ooit gestoepsleutelt (mooi werkwoord) moet worden in Haarlem, PM me maar effe.

@bjfloor: Ik was het nog vergeten te vragen...ben je ook zo'n fan van de ZA Springboks? Geweldig rugbyteam! (ik zag je cap)

@Annet: Ik laat het je nog wel weten over de wok-meet.

Until next time!
Ossie

- MINIchica
- Mod virus alert!
Bericht
Het was inderdaad het 'blauwbekken' waard gisteravond! Wat een boel leuke MINI's en bijbehorende berijders bij elkaar
Zeker voor herhaling vatbaar en in de tussentijd stap-voor-stap de mods erin gooien en veel tips/inspiratie opdoen tijdens meetings en hier op de site!
@ Kees & Annet: Dank voor de sticker, die gaat er zeer snel op! Is het nog gelukt met de appeltaart en de deur vandaag? Hoop niet dat er stukken appeltaart op die deur zijn achtergebleven tijdens het schilderen...kan 'ie weer helemaal opnieuw
De bruiloft was trouwens geslaagd, net als de lastminute outfit en zometeen weer door naar het volgende feestje!
@ Ossie: Altijd leuk om actieve woonplaatsgenoten te leren kennen! Als er gestoepsleuteld gaat worden (mooi woord voor de Van Dale niet?) dan hoor je het zeker van ons.
@ Mats: Hoop dat MINI for Kids een mooie en geslaagde dag is geweest. In ieder geval kon het weer niet meer stuk!
@ Valentijn & co.: Succes op zee en hoop dat je snel weer van je nieuwe MINI kunt genieten! De anderen zullen we dan in je afwezigheid wat vaker zien met jouw MINI
@ others: Kort maar krachtig…Hasta pronto!

Zeker voor herhaling vatbaar en in de tussentijd stap-voor-stap de mods erin gooien en veel tips/inspiratie opdoen tijdens meetings en hier op de site!
@ Kees & Annet: Dank voor de sticker, die gaat er zeer snel op! Is het nog gelukt met de appeltaart en de deur vandaag? Hoop niet dat er stukken appeltaart op die deur zijn achtergebleven tijdens het schilderen...kan 'ie weer helemaal opnieuw

@ Ossie: Altijd leuk om actieve woonplaatsgenoten te leren kennen! Als er gestoepsleuteld gaat worden (mooi woord voor de Van Dale niet?) dan hoor je het zeker van ons.
@ Mats: Hoop dat MINI for Kids een mooie en geslaagde dag is geweest. In ieder geval kon het weer niet meer stuk!
@ Valentijn & co.: Succes op zee en hoop dat je snel weer van je nieuwe MINI kunt genieten! De anderen zullen we dan in je afwezigheid wat vaker zien met jouw MINI

@ others: Kort maar krachtig…Hasta pronto!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Gisteren idd K weer, maar toch leuke opkomst. Leuk om (inmiddels) bekende te zien én nieuwe gezichten..altijd gaaf om te zien hoe enthousiast nieuwe rijders zijn over hun MINI.
Ik was met een vriend van me, die ook onder de indruk was van alle MINI's en meer van de vriendelijkheid en toegankelijkheid van onze club!
Leuk iedereen gezien te hebben. ook ik deze keer geen picas, dus dank aan de fotografen
Gisteren idd K weer, maar toch leuke opkomst. Leuk om (inmiddels) bekende te zien én nieuwe gezichten..altijd gaaf om te zien hoe enthousiast nieuwe rijders zijn over hun MINI.
Ik was met een vriend van me, die ook onder de indruk was van alle MINI's en meer van de vriendelijkheid en toegankelijkheid van onze club!
Leuk iedereen gezien te hebben. ook ik deze keer geen picas, dus dank aan de fotografen

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Was gezellig en koud. Heb weer eens wat andere new-miniclubbers gezien en gesproken, dat is ook wel weer eens leuk
.
Wel jammer dat alle autoclubjes daar bij hun eigen autos blijven.

Wel jammer dat alle autoclubjes daar bij hun eigen autos blijven.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
nee, hij reed erg rustig, als je de grijze E46 met breyton wielen en belgisch kenteken bedoeld.
Onze sponsors