Mac Meet Breda 26-6

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Mac Meet Breda 26-6

27 jun 2009, 00:04

Hey!

Verbazingwekkend dat ik op dit late uur nog als eerste de Afterparty moet starten!
Een beetje magere opkomst, maar de harde kern was weer aanwezig.
Prettig om met iedereen wat een babbeltje te doen!

Tot volgende maand! :)

(Of er als er nog een rit moest komen tussen dit & de volgende Mac Meet? ;))
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

27 jun 2009, 00:07

sow ik ben ook weer thuis 8) reed weer eens als laatste weg :lol: maarja was een gezellige meet weer en heb dus weer genoten

see you next time

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

27 jun 2009, 00:18

Het was weer gezellig en de rit 2,5 uur er naartoe door België was lekker zonnig 8)
Stuur en airbag zijn op weg naar minipino en ik kan in mijn dagboek bijschrijven dat er iets van mij zit op de Mini van Coendek :)
Leuk om te zien dat er bijna meer Mini's met de kofferbak open staan dan dicht i.v.m. de handel :)
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

27 jun 2009, 02:03

Wel ik ben ook thuis van een nogal bizarre terugweg.

Alles ging goed tot ik in België kwam (hoe kan het ook anders :D)
Zit ik op het laatste stukje snelweg naar huis als ze opeens heel die snelweg langs beide kanten hebben dicht gezet, iedereen moest de afrit op. Geen idee waarom maar het moest. Werken blijkbaar... Maar hoe het dan verder moest moest je maar zelf weten.
Sta ik voor het rood licht komt er madame aankloppen met een MINI Cabrio voor de weg te vragen naar Brussel ze moest immers ook de snelweg af. Ik zeg van ik rij die kanten op dus volg mij maar. Nu we rijden verschillende dorpen door als zij besluit rechtsomkeer te maken.
Slechte keus blijkbaar want 100 meter verder stonden de verkeersborden richting Brussel. En dat gaf de GPS ook aan.
Maar soit.
Zit ik bijna thuis, merk ik dat zo'n anonieme politie wagen mij aan het volgen is. Ik rijd mijn straat in vlieg mijn oprit op en schakel men lichten uit. Ze rijden verder :D Haha ze hadden het dus niet gezien suckers :D Ok ze hadden immers wel reden gehad om me staand te houden. Ik heb geen idee wanneer ze beginnen te volgen zijn, maar ik ben wel twee keer met 80 door de bebouwde kom gereden. Ach ja ze moeten maar meer opletten.

Ale soit ik wil mijn bed in kruipen, krijg ik telefoon van de alarmcentrale. Het alarm in de winkel gaat af... Dus ik terug bed uit, kleren aan en ik richting aalst (wat 3 kwartier rijden is van bij mij thuis). Daar aangekomen was het alarm al 3 kwartier een overweldigend lawaai aan het maken, leuk voor de buurtbewoners. Ik ga binnen alles checken geen probleem. Van de "gestuurde" politiecontrole geen leven te bekennen...

Rijd ik terug naar huis wordt ik nog geflitst door jawel een politiecontrole op zo'n belachelijk stuk weg waar je denkt je 70 moogt maar eigelijk maar 50 is. Er staat godver dezelfde betonnen muur in het midden als op een autostrade staat...

Dus ik moet zeggen het is mijn nachtje wel. Ik ga slapen nu :D Ik moet morgen nog werken, en Ragnar zal daar aan denken :D

Oh ja btw ik vond het gezellig hoor vanavond. :D
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jun 2009, 09:27

Was idd gezellig mensen. Iedere keer weer nieuwe mensen en daarmee weer nieuwe MINI's 8) !!!

@ Ducks; ik zou helemaal gestoord worden als ik iedere drempel ZO moest nemen!!! :mrgreen:

@ Timo; thnx for the ride. Rijdt goed en je hoort de muziek, althans, ik voelde de sub onder my ass :wink: !!

marss
Ri
Rini

27 jun 2009, 11:49

Het was inderdaad weer gezellig, al was de opkomst dit keer iets minder.

@ Bethil: De zwarte staat er zeer fraai bij :wink:
@ Maaiij: In het vervolg iets minder hard het rempedaal intrappen. Ben benieuwd ho lang je deze velgen werkelijk gaat houden :lol:
@ Danny: Volgende keer maar eens een keer afspreken om bijvoorbeeld naar Willemstad te rijden 8)
@ Jack: Dikke ride man !!
@ Coen en Damaris: Mooie UJ-velgen m8 :wink: . Waar blijft die surfplank?
@ Ries: Die MINI van jou moet echt zakken. Zeg je thuis gewoon dat de veren aan het verslijten zijn. Is bij de velgen/banden ook gelukt :lol:

Groeten en tot de volgende keer,
Rini
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 jun 2009, 12:35

Zo wij waren ook lekker laat thuis. eerst tunnel dicht. terug naar 1 baan. daarna een ongelukje.. en weer terug.. maar we zij weer thuis..
Maar zoals sommige al weten.. WOW, wat is dat heerlijk met zo'n ding achterin. er is een bocht naar huis, 'draai de A20 op naar rotterdam. normaal voel je dat de achterkant naar rechts wil.. en nu. kontje volgt..
heerlijk!! zeer blij mee dus..

@jack - vette car.. net iest minde dik dan je mini dan :mrgreen:
@berthil - goed je weer te zien en dat je helemaal weer de oude bent.
@Ries - volgende keer even wassen. :P
@Danny - ik ga een bril kopen.
@Maaij - bedankt voor het zaken doen. en de broertjes porto zijn ook blij reunited te zijn.
@m4TTi - bedankt voor de USB.. erg mooi en handig.
@rini - mooie fiets hoor. blijft een mooie kleur dat groen.
@timo - dakje dicht?? hadden de mensen achterin genoeg gegeten!!
@Marss - streepjes wanneer?
@DiabloPvA - Paul, i'll shop untill i drop!!
@Geobem007 - Bedankt voor the ride.. en waar lijven de foto's van gisteren??
@Greg - het is en blijft een dikke machine. koffer staat goed. en die mount erg goed.. stuur de link maar door..
@Jurgen - weer wat geleerd over je zo..
@Coen - dikke wieltjes.. Ik weet wel wat ik ermee zou doen.. tot het lager kan. En En En???
@Olaf - stond je goed je nette kapsel.. see you
@Damaris - volgend eker eigen autotje?
@Menno - goed je te zien. hopelijk heb je snel de lotto gewonnen.. dan terug naar de clubbie-S..
@Ida - viel spazz mit deine jacke..
@kwiebje - volgende keer ff bijpraten hoor..

en voor de rest die ik vergeten ben te noemen.. was een gezellig zonnige meet..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jun 2009, 16:35

Rag: graag gedaan voor dat ritje.. Hadden we wat dichter gewoond zou'k voorstellen om een dagje te wisselen.. :)
En de foto's zijn er hoor, ben nog maar amper thuis geweest!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

27 jun 2009, 16:42

Het was gezellig gisteren.

Met een volle MINI naar Breda gereden en met een volle MINI weer terug. Heerlijk dat kofferbak handel 8)

Ik was ook een van de laatste, ben pas rond 1 uur thuisgekomen :)

Was weer leuk jullie gesproken te hebben.

Tot de volgende meet :)
DiabloPvA
Macciesluiter

27 jun 2009, 16:46

Was weer errug gezellig, was er als eerste en ging als 1 van de laatste naar huis :P

half 12 weggegaan en 12 uur weer terug in R'dam, met een beetje op onthoud :s :P

Mooie foto van me MINI GeoBem

En Mac Mini alvast bedankt voor het shoppe :D

Enne BigD moet het toch is gaan proberen :P :evil: >)
Speciaal voor Maaij de DIY ;)
Afbeelding
Stap 1: Verwijder de veiligheidsgordels
Stap 2: Schijf de voorstoel naar voren
Stap 3: Rugleuning naar achteren
Stap 4: Leg een kussentje op de zitting voor je vriendin
Stap 5: Zorg ervoor dat de handrem niet is aangetrokken
Stap 6: Voorzichtig met je voeten op het dashboard, hou met name rekening met de bedieningsknoppen voor de ramen en de lampen in het midden
Stap 7: Hou je hielen tegen de onderkant van het dashboard aan, zo kun je meer kracht zetten
Stap 8: Wees niet bang dat de MINI mee gaat bewegen, het onderstel is lekker stijf

:P >)
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jun 2009, 21:17

Mensen ik vond het ook weer erg gezellig. Leuk om jullie toch nog een keer te zien na MU 8) Heb dan geen MINI meer en kon ook niet met mjn nieuwe auto maar die kom ik zeker nog wel een keer showen.
Maike vond het ook echt gezellig en Berthil, Ida en Coen nog bedankt dat jullie er waren en even wilde gaan zitten, ze kan vooruit :)

Verder alle anderen, leuk jullie weer eens gezien te hebben!!

Groet Menno
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2009, 02:01

Leuke pics 8)

@Menno
Mocht je niet bij de MINI's staan dan? Zie je Beemer niet op de foto's of wel? :lol:
jimmysx
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

28 jun 2009, 15:39

Ziet er ubergezellig uit zeg! Moest 'helaas' mijn stoelen installeren dus kon niet komen, maar de volgende wil ik er zekers bij zijn! Leuke foto's ook zeg!!! :lol: :lol: :lol:
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2009, 18:23

Sven schreef:Leuke pics 8)

@Menno
Mocht je niet bij de MINI's staan dan? Zie je Beemer niet op de foto's of wel? :lol:
Was niet in zo'n foto-bui dus ben niet echt 'om de hoek' geweest :lol:

De beemer van zijn pa (geloof ik?) stond achter de hoek op't einde van het rijtje, samen met ed Sirocco van Jack en de MINI's van Marss, Ries en nog een paar.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

28 jun 2009, 21:59

@rini: lijkt me strak plan keertje in het weekend met goed weer die kant op karren voor wat foto's, is em bij mij dit weekend trouwens niet geworden had het beetje druk :lol:

@ragnar: strak plan :lol: :mrgreen:

@paul: moet je zeker is proberen en laat mij je bevindingen weten :lol: kan ik het ook proberen als het wat is >)

Greetz BigD
the F56 story of Brenda

Terug naar “Afterparty”