Deze keer zal ik de afterperty eens aftrappen
Zo, wat was het druk zeg, en erg gezellig ook.
Was leuk om een paar nieuwe gezichten te zien.
Meteen ook even 2 MOD's overgenomen van Remke. THNX
Drukste Mac meeting tot nu toe denk ik, overal waar je keer stonden Mini's
Gelukkig was het ook gestopt met regenen. Ook mijn difusser in ontvangst mogen nemen en die van Ducks meteen bewonderd. Verder nog even wat Carbio's bewonderd
Wij zijn ook weer thuis van een zeer druk bezochte mini meet.
Veel nieuwe mini's gezien. Sommige staan ook op de foto.
Gezellig bijgeklets.
Veel nieuwe informatie gekregen over sommige forumleden die er zelf bijzaten. (anders zou het roddelen zijn en daar houden wij niet van he Ida)
We zijn nu nog bezig de foto's zover te krijgen dat we ze hier kunnen bijvoegen.
ZOOOOOOOOOOOO ik was gisteren moe kom ik de andere morgen even. Staat het gelijk vol foto's!!!!! Netjes hoor!!!!!!!!!!!
Dank u Annet!!!!!!
@Rem. Was erg leuk je even te ontmoeten en die nieuwe vette bak van je te bewonderen! Echt super hoor!!!!! En dank u voor de complimenten.
@BigD Het blijft zo'n vette bak die van jou! en die wielen! Was ook wel fijn om met je mee te rijden. Zit het toch niet tussen mijn oren! Ik had gewoon die Coendek veren moeten nemen. Ik ben blij met onze duo foto!
Nog bedankt voor jou pics ook hey gast!
@Rini Hele vette bak hoor. Vooral met die R95 is de auto helemaal top!
@Gregbem Echt een top bak gast. En hoe je aan kwam rijden Erg lekker soundje Jammer je neit gesproken te hebben.
@de rest jammer jullie niet allemaal gesproken te hebben. Maar het zijn allemaal stuk voor stuk vette auto's!!!!