Afterparty Maasrit 2012

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2012, 11:17

JosCountrymanCooper schreef:
jordi8 schreef: tijd om m'n MINI te poetsen.. want die was op z'n zachts gezegd een beetje vies :mrgreen:
Vergeet ook de onderkant niet !
uiteraaaaaard! haha, gaat helemaal goedkomen met m'n blooper s ;p
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
m-dejong
Be Mini
Be Mini

28 mei 2012, 12:01

Hier het eerste filmpje van mijn kant.

De GoPro filmpjes zullen nog volgen. Even tijd zoeken tussen het studeren door:P

Echt een top dag, organisatie bedankt! Volgend jaar ben ik er sowieso weer bij, hopelijk dan met nog wat mods op m'n Mini:)
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
Alex
4 op een rij!
4 op een rij!

28 mei 2012, 12:08

Mooie foto's allemaal, mooi om te kijken!

Verder de organisatie bedankt! Het was netjes geregeld. Helaas niks mee gekregen van de afterparty wegens een afspraak later die avond, dus direct doorgereden.

Hopelijk volgend jaar weer!
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 mei 2012, 12:13

Hartelijk dank voor alle lovende woorden!
Bij deze wil ik jullie als deelnemers ontzettend bedanken voor het meedoen aan de rit! :-)) Zonder jullie hadden we maar met zn 2en gereden en dat is toch echt een stuk minder indrukwekkend dan 80!
Ook leuk dat er mensen tóch gekomen zijn ookal hadden ze maar de halve tijd. Toch top dat jullie erbij zijn geweest!

Ik heb met mijn co-driver enorm genoten en gelachen. Wat werden er toch weer een stunts uitgehaald!

Mijn kleine hoogtepunten van de rit:
Wat konden die zandpaden toch heerlijk stoffen! 8) Constant 4000toeren! Leek wel of ik een scooter ree!
Het stofte zo erg dat er zelf fietsers stonden te kokhalzen na mijn passage >)

Kinderen langs de kant van de weg of achterop de fiets: "Kijk papa! MINI!"

Ik heb mijn best gedaan wat fotootjes te maken.. bij deze mijn 'volledige bijdrage'. Daaronder een kleine impressie :)
De foto's van mijn co-driver zullen ook binnenkort arriveren, die heeft er ook meer dan genoeg onderweg gemaakt.
Foto's Maasrit 2012

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 mei 2012, 12:18

Wij hebben het ook heel erg naar onze zin gehad. De rit was mooi. We vonden hem wel lang, maar wilden hem toch helemaal uitrijden. Weer veel bekenden gesproken (altijd gezellig) vooral bij het startpunt en de rit voor het grootste deel samen met Benno (mini7benno) gereden. Omdat we toch niet met onze eigen MINI waren hoefde ik daar geen foto's van te maken, maar de Clubman van Benno was een vele malen dikkere ride geworden sinds de laatste keer dat ik hem zag dus die heb ik voor de gelegenheid maar eens uitgebreid op de foto gezet :mrgreen: Op de terugweg samen met Ester en Benno onderweg gegeten bij de Griek en toen lekker naar huis. Organisatoren bedankt voor de mooie rit en mooie dag. Paar fotootjes...rest staat in mijn Gallery...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 mei 2012, 12:54

hier de fotootjes die we gemaakt hebben. (ok ok wel wat foute hipstamatic zooi maar ok)

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 815&type=1

Hier de gereden route in TrackR! Helaas was ik op een gegeven moment vergeten om de gps aan te zetten dus er ontbreekt een klein stukje

http://www.trackr.nl/user/tychopaat/b32jnz5z/

Maar reden er nog andere SD's mee?
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2012, 16:17

Ik heb een top dag gehad en was helemaal "op" bij thuiskomst.
's morgens vanaf Leidschenveen vertrokken even over negen, half negen des 's avonds weer thuis bij WW.
Treintje erheen was leuk, geeft me altijd wat voorpret op wat komen gaat.
Zelfs onderweg wat aanhakers meegekregen wat het toch een leuk treintje MINI's maaktte.

Op de parking bij Malden werd het al redelijk druk, volgens mij was iedereen ruim voor 11:00 uur aanwezig.
Beauty's van MINI's gezien.
Oude bekenden gezien en sommige zelfs gesproken. Tof om te merken dat er toch een grote groep mensen van het eerste uur van de NewMINIClub nog steeds een MINI rijden!
Ook een enorme berg nieuwe aanwas, als ik het zo mag noemen?

Tja, het was warm. Misschien niet het meest ideale weer voor ee ritje, maar als het regent is het ook wat. Wel vond ik de rit erg lang. Ritten van 80 tot 100 kilometer zijn prima te doen in zomertijd. Dan kan je tussendoor ook wat meer tijd op het/een terras doorbrengen. Maar dat is natuurlijk voor ieder zijn ding.
Soms wat verwarring met betrekking tot het routeboek. Enkele wegen hadden op mijn navigatie een andere naam. Ook het vertrek vanaf de tussenstop deden wij volgens mij de verkeerde kant op waardoor we direct van het pad af waren.
Omdat wij voorop reden in een stoeltje van 10 MINI's moesten we even opletten. Maar raakten iedereen toch kwijt.
Vervolgens een vast punt in de route in de navigatie ingevoerd en vanaf daar de route compleet foutloos uitgereden. Jammergenoeg met maar 2 MINI's. Pas op het laatste stuk haakten Maarten met zijn bende aan, en werd het een tof laatste stuk. Volgens mij waren wij de eerste groep die aankwam op het eindpunt die de gehele route had uitgereden.

Puntjes van kritiek:
De tussenstop: Wellicht is het handig als je vooraf afspraken maakt met de lokatie, je even kan vermelden dat pinnen niet mogelijk is.

We ontkomen er niet aan, en ik ben vast te oud. De "racers" onder de MINI rijders. Doe voorzichtig, we zijn niet de enigen op de weg. Niet raar dat sommige fietsers op een gegeven moment de weg bewust versperren als er reeds een paar MINI's voorbij zijn. We zijn met 80 en willen allemaal heelhuids aankomen op het eindpunt. Zonder brokken.

Toppertjes:
De organisatoren, dit soort ritten zijn er maar een paar keer per jaar. Leuke opzet. Prachtige omgeving. Mooie weggetjes en dijkjes.
Opkomst, wat tof dat er zoveel van ons op deze prachtige dag de moeite hebben genomen naar het oosten af te reizen.
Eindlokatie, mooie toko met vriendelijk personeel, voldoende plaats ook ondanks dat menig buurtbewoner geen zin had om te koken met dit weer en ook naar Moeke was gekomen.

Ik ben een behoorlijk tijdje MINI-moe geweest. Dit soort meeting maakt dat ik zelf ook weerzin krijg iets te organiseren. Te denken valt aan een nachtrit of een tunnelrit in de omgeving van het westen van het land.
Ik droom alleen van een opkomst als deze!!!

Fantastische dag
:hoera
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2012, 16:21

Natuurlijk Sepp en Ester voor het mee mogen rijden met jullie. Ik kan goed met jullie routes rijden. Heb er althans goed pret mee gehad in het prachtige Gelderland/Limburg?
Ook het AFeten was weer gezellig. Westlanders, je hebt er wat mee, of niet.
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 mei 2012, 17:07

Het niet kunnen pinnen op de locatie was inderdaad heel erg naar.

Wij zijn daarom maar doorgereden en hebben op de grens van duitsland langs de route bij een leuk terras wat gegeten. was op 10 min afstand van de lunchlocatie met uitzicht op de weg konden jullie mooi langs zien rijden.

https://maps.google.nl/?ll=51.737713,5. ... 0.54,,0,-9
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2012, 17:52

Zo! Dat was een leuke dag! 8) :lol:
Last-minute viel er een gat in de planning op zondag... Dus toen toch maar eens gekeken of ik hier toch bij aanwezig kon zijn...
Een kameraad van me gevraagd of hij toevallig meewilde, kon hij mooi navigeren. Zaterdagavond de MINI spik en span gemaakt (mocht ook wel). En ik was er klaar voor!
Zondag om 10 uur aangesloten bij het treintje in Beekbergen, en stipt 11 uur waren we in Malden.
Errug gaaf, die opkomst! 8) 8)
Was leuk om oude bekenden weer te zien en te spreken (vaak veels te kort :oops: ) en ook om nieuwe mensen achter de namen te leren kennen :wink: Helaas ook velen helemaal niet gesproken, maargoed...

Daarna rijden. Hele mooie route. Eerst in een treintje, maar vervolgens ook zelf een stuk voorop gereden. Mijn navigator en ik hadden er veel lol in. :lol:

Ergens aan de kade was een stop. Ik had er al (te) veel benzine doorheen gejaagd dus voor mij een mooi moment om te tanken. :lol: :lol:
Daar meteen even gekeken hoelang het nog naar huis rijden was en toen ook maar besloten om dat te doen, omdat we beiden nog een bbq hadden. Uiteindelijk iets later terug dan gepland en meteen aanschuiven bij een heerlijke BBQ! Een topzondag dus!

Na de BBQ ook meteen de MINI maar even in de wasbox gezet en afgespoten. Al dat werk zaterdag was in één klap voor niks, toen we besloten het offroad stukje mee te pakken... :P
Helaas geen foto's gemaakt tijdens de rit, maar heb er al vele hele mooie voorbij zien komen! Heb alleen een paar foto's gemaakt net voor en na het afspuiten! :lol:

Organisatoren, helaas heb ik jullie, door mijn eerdere afhaken, niet persoonlijk kunnen bedanken, maar het was TOP! Bedankt! 8) 8)
BoySteketee
4 op een rij!
4 op een rij!

28 mei 2012, 19:08

Zozo, voor mij was dit gister ook een superdag zeg! Heb zeer genoten van alle mooie Mini's.
Op het laatste moment ging er nog een collega mee die ook een Mini heeft dus waren we mooi met z'n 2e.

Ik heb hier al een aantal mooie foto's en filmpjes gezien. Mijn foto's zal ik zsm proberen te posten op het forum en op Facebook.
Vooral het filmpje van M-deJong vind ik gaaf zeker op het laatste :mrgreen:
Marcel Always Open
Cabrio-King

28 mei 2012, 19:35

@Benno, goed omschreven maar ik zou nog een extra spatie in jouw volgende zin overwegen :lol:
mini7benno schreef:Ik ben een behoorlijk tijdje MINI-moe geweest. Dit soort meeting maakt dat ik zelf ook weerzin krijg iets te organiseren.
:wink:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
m-dejong
Be Mini
Be Mini

28 mei 2012, 21:36

BoySteketee schreef:Zozo, voor mij was dit gister ook een superdag zeg! Heb zeer genoten van alle mooie Mini's.
Op het laatste moment ging er nog een collega mee die ook een Mini heeft dus waren we mooi met z'n 2e.

Ik heb hier al een aantal mooie foto's en filmpjes gezien. Mijn foto's zal ik zsm proberen te posten op het forum en op Facebook.
Vooral het filmpje van M-deJong vind ik gaaf zeker op het laatste :mrgreen:
De mooiste compilatie van de GoPro's moet nog komen. We moeten even tijd zien te zoeken om ongeveer 24GB uit te spitten:P
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
Marcel Always Open
Cabrio-King

28 mei 2012, 21:37

nou, als je nou gewoon niet meer slaapt dan moet het woensdagochtend klaar zijn? :lol: :lol: :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2012, 21:43

Marcel Always Open schreef:nou, als je nou gewoon niet meer slaapt dan moet het woensdagochtend klaar zijn? :lol: :lol: :lol:
start! :mrgreen:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Terug naar “Afterparty”