12 Maart 2010 Graffiti Foto shoot *Filmpjes*
- GreyCooperS
- Forum Junky
- speedy
- NMC Legend

Bericht
wat een vette foto's van vette rides
leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten .
Ik zei het toch Peter
gewoon weer inruilen die Bmw
Dan 1 keer goed modden en niets meer aan doen
Alleen dan zit je wel weer lekker te trillen , shaken , rammelen en stuiteren over die klote drempels
Ik zei het toch Peter
Dan 1 keer goed modden en niets meer aan doen
Alleen dan zit je wel weer lekker te trillen , shaken , rammelen en stuiteren over die klote drempels
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Lekker bezig Walter...picas zijn goed binnengekomen...top geregeld +1 onderweg
Je hebt er een paar gemaakt waar blurry mensen (hier minichica) op staan...weet niet of het bewust is gedaan, maar ik vindt ze vet..

Je hebt er een paar gemaakt waar blurry mensen (hier minichica) op staan...weet niet of het bewust is gedaan, maar ik vindt ze vet..

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...cruise op 130, pootje omhoog
Ik stel me officieel aan als meet volg auto, waar de apparatuur en de koek en soep in kan...
...ik kom lekker kwijlen bij jullie en dan bij de drempels bij de Mac gewoon doorrijden
Ooh man...zooo lekker relaxed naar huis geredenspeedy schreef:wat een vette foto's van vette ridesleuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten .
Ik zei het toch Petergewoon weer inruilen die Bmw
![]()
Dan 1 keer goed modden en niets meer aan doen![]()
Ik stel me officieel aan als meet volg auto, waar de apparatuur en de koek en soep in kan...
...ik kom lekker kwijlen bij jullie en dan bij de drempels bij de Mac gewoon doorrijden
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
ging spontaan maar aldoende leert men he, vet he die pumpsGreyCooperS schreef:Lekker bezig Walter...picas zijn goed binnengekomen...top geregeld +1 onderweg![]()
Je hebt er een paar gemaakt waar blurry mensen (hier minichica) op staan...weet niet of het bewust is gedaan, maar ik vindt ze vet..![]()
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Vanmiddag ff de clubsticker plakken op de 5
Ida, thanx voor de sticker...je was lekker aan het uitdelen en iedereen lekker aan het maken..goed bezig weer...
...Mn Karma voor vandaag is al vergeven, maar morgen komt die jou kant op!
Ida, thanx voor de sticker...je was lekker aan het uitdelen en iedereen lekker aan het maken..goed bezig weer...
...Mn Karma voor vandaag is al vergeven, maar morgen komt die jou kant op!
Onze sponsors