Aflevering MINI's Kaj en Coen

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

30 jan 2007, 18:45

Mini Poeper schreef:Later met Kaj in z'n MINI mee gereden en ik kan je zeggen: wat is 'ie gaaf van binnen!
Ik mag lekker sturen. :p :mrgreen:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 jan 2007, 19:10

Blont-007 schreef:
Mini Poeper schreef:Later met Kaj in z'n MINI mee gereden en ik kan je zeggen: wat is 'ie gaaf van binnen!
Ik mag lekker sturen. :p :mrgreen:
Had het niet eens gewild; HIJ moet eerst ZIJN karretje inrijden!
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2007, 19:10

Zo, Käthe en ik zijn ook weer terug van een schitterende dag!
Erg mooie MINI's zijn het zeg! Ik kan echt niet kiezen tussen die twee. Kijk zelf maar:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kaj en Coen, heel erg veel plezier met jullie nieuwe trots op wielen en heel veel veilige kilometers/miles toegewenst.

Tim, namens Käthe bedankt voor de overheerlijke ranja (hij was echt niet te sterk hoor) :) en namens mij voor de koffie, de koffie, de koffie, de cola light, cola light en het feit dat je weer 2 mensen heeeel gelukkig hebt gemaakt :D

En de rest die er was vandaag, gaaf dat jullie er ook waren.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2007, 19:35

:wat:

Wat zijn ze mooi :-PP!

Leuk ook, die nummerborden :D.
Afbeelding
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

Groentjes

30 jan 2007, 20:41

Wat een schitterende MINI'S :shock
De eerste twee weken zien we jullie dus niet hier :rijden
Coen en Kaj gefeliciteerd en geniet er van :dansen
Tot op op een "Live" meets :Foto

Ja en dan nu de vraag welke zou ik het liefst willen hebben :O

De Rode, nee de Blauwe, nee de Rode, of toch de Blauwe, nee toch de Rode, nee de Blauwe,
nee de Rode, hoewel de Blauwe, nee ik denk de Rode, nee de Blauwe, nee de Rode, nee de Blauwe,
nee de Rode, nee de Blauwe, nee de Rode, en anders de Blauwe, maar ja die Rode, twijfel toch weer aan
de Blauwe, nee ik weet het zeker de Rode, maar dan in het Blauw, of toch de Blauwe in het Rood.
:surrender :s
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 jan 2007, 20:47

Twee schiterrende MINI's! Errug gaaf zeg! Heel veel rijplezier :rijden
Gebo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 jan 2007, 21:17

Van harte gefeliciteerd mannen met jullie MINI's!!
Lang op moeten wachten, maar het is het helemaal waard geweest!...super!!

Geniet ervan!!!...en veel veilige km's toegewenst!!
Hoop ze snel live te kunnen bewonderen!!!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2007, 21:24

Man man man, wat een reacties alweer joh! Ongelofelijk! Bedankt daarvoor! 8)

Hier mijn verhaaltje van vandaag...

Hallohallo allemaal!!

Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Coen en ik konden onze auto's ophalen vandaag en uiteraard na lang wachten eindelijk weer rijden! :mrgreen:

De aflevering:
Na een relatief prima verlopen nacht met de broodnodige rust vanochtend rustig m'n bed uit toen ik ineens realiseerde dat het vandaag dan eindelijk DÉ dag was! Snel onder de douche! Daarna m'n vader gepushed op te schieten (die moest nog naar de tandarts) zodat hij snel klaar was en daarna snel de taart op te halen die we besteld hadden (je moet tenslotte rekening houden met de mensen van de NewMINIclub die komen kijken!) Nadat mijn vader eindelijk thuis was nog even gauw naar de AH om een busje slagroom, slagroom mag tenslotte niet ontbreken op een appelkruimeltaartje! :mrgreen:

De hele zooi achterin gelegt en rond 10.50 reden we Bergen op Zoom uit. Op naar Breda, op naar m'n Lightning Blue wagentje! Eenmaal bij Renova aangekomen spot ik meteen de auto van MINIpoeper en Arjan! Even later zie ik de auto van new mini staan én niet te vergeten die enorme einddemper mét MINI van kwiebje!

Ik liep naar binnen en werd bij de receptie meteen naar de afleverruimte doorverwezen. Daar stonden ze dan met z'n allen, inclusief 2 volledig ingepakte MINI's. Na Tim, Coen, Alfonso en alle overige NewMINIclubbers te hebben verwelkomd meteen maar aan de koffie en taart gegaan. Lekker vreten is ten slotte het enige wat werkt als je een beetje zenuwachtig bent.

Even later trok Tim de doeken van beide auto's af en werd alles door iedereen eens grondig geinspecteerd. In de tussentijd stond ik lekker de "www.NewMINIclub.nl" stickers te plakken en kreeg Coen uitleg over hoe het hele zooitje werkt. Nadat Coen alle benodigde handtekeningen had gezet was ik aan de beurt om exact hetzelfde te doen! We kregen ook nog een MINI Brood Toaster, omdat zowel Coen als ik natuurlijk geen MINI hadden om een wintercheck te kunnen geven, dus als goedmakertje kregen we deze nu! Helemaal geweldig is de boord toaster! :mrgreen:

Afijn, uiteindelijk was het een uur of twee en vonden we het wel welletjes geweest. De weg op met die dingen! :mrgreen: Eerst met z'n allen Coen uitgezwaaid die er met dat waanzinnige wagentje vervolgens vandoor ging. Even laten was de beurt aan mij.........

De rest van de dag:
Direct nadat ik het terrein bij Renova af reed en de snelweg op ging belde MINIpoeper. Ik was namelijk gisteren vergeten hem Meguairs Trim detailer mee te geven en uiteraard wéér vergeten mee te nemen naar Renova om het dán aan hem te geven. Ik stopte bij het eerste bezinestation waar ik op hem zou wachten. Ik stap uit en loop eens aandachtig en zwaar kwijlend om de auto heen. WAT EEN WAGENTJE ZEG! Nadat ik Sjoerd weer onder m'n MINI-hoede had reden we richting mijn huis.

De Pepper white One van MINIpoeper lieten we achter en zijn met de R56 (uiteraard :mrgreen: ) in de richting van mijn tante gegaan. Mooi ritje over wat landweggetjes met mooie bochtjes erin. Mezelf ontzettend in moeten houden, want elke keer als dat turbootje bij de 1700-1800 toeren aanslaat vraagt hij om het gaspedaal zo diep mogelijk in de vloerbedekking te stampen! Nadat ik mijn ding had gedaan en de Jack Russel van m'n tante z'n sporen had achtergelaten op mijn achterbumper weer richting huis.

*Uiteraard zijn me wat dingetjes opgevallen. Allereerst.... het zonnedak.... Inderdaad een irritant geruis als je ook met ietsje harder gaat rijden dan 120. Moet ik een keer voor terug om opnieuw af te laten stellen. De hoofdsteunen die niet van leer zijn vind ik echt balen, bleef er continue aan vast hangen met m'n korte haren.*

*Maar als je dan op een heuvel voor het stoplicht staat, en je DSCIII zorgt ervoor dat je niet naar achter bolt als je je voet van de voetrem afhaald maakt dat echt ALLES goed! Wat een geweldige optie. (Het DSCIII-pakket heeft ook de functie dat je wanneer je dus op een helling staat en de voetrem loslaat jij de tijd krijgt om je rechtervoet van de rem naar het gaspedaal te doen en tegelijk de koppeling langzaam op kan laten komen).
Ook is het gewoon weer geweldig om een MINI te kunnen besturen! Wat een gevoel zeg! Ongelofelijk! Die 2000 inrij-kilometers kunnen er wat mij betreft niet snel genoeg op staan! :mrgreen: Deze R56 heeft 100% zeker te weten niks verloren ten opzichte van de R53! In één woord: TOP! (heb gewoon zin morgen in het ritje naar school....)*

Morgen lekker in de richting van Utrecht en Hilversum tuffen. School volgen en nog even de MINI showen bij Jesse van MINI Hilversum, dat heb ik tenslotte beloofd. Heb net m'n auto volgeladen met alle spullen die ook in mijn vorige MINI lagen én alle spullen die ik in Hilversum nodig heb op m'n kamertje!

Ik wil uiteraard nog even wat bedankjes doen naar verschillende mensen:
- Coen, echt geweldig dat we het zo konden regelen. Eén dag één aflevering twee auto's! Echt, ik vond het helemaal goed!
- Ida, bedankt voor je aanwezigheid, foto's, gezelligheid en champagne! Heel toepasselijk en knap dat je hem in de tussentijd niet zelf op hebt gedronken (die had al vanaf het moment dat we de auto's bestelde een fles champagne liggen!).
- Arjan, Käthe, Bas, Sjoerd en Jeanette, ontzettend leuk en vooral erg gezellig dat jullie er waren. Het duurde even, maar ik vond het heel leuk dat jullie ons bezig hebben kunnen houden. Vandaar ook de taart! :mrgreen: Sjoerd, leuk dat je even mee bent gereden naar huis en heerlijk hebt staan kwijlen, net als ik! 8)

Special thanks to Tim, Bernard en uiteraard Renova Breda (klik) Goede organisatie, echt top en tot in de puntjes geregeld! Iedereen was voorzien van koffie, thee of fris, een bordje en vorkje voor de taart. We hadden ons eigen met tapijt beklede afleverhoekje, met hekjes eromheen! Gezellig dat Tim er ondanks zijn vrije dag toch bij kon zijn, echt top, ik vind het heel erg jammer dat je afscheid van ons neemt Tim bij MINI Breda, maar kom je zeker een keer opzoeken in Tilburg! Bernard jou spreek ik vrijdag nog, bedankt voor alles wat je hebt gedaan en wat komen gaat! 8)

Ik heb dit keer geen foto's..... geen tijd voor gehad! :mrgreen: Foto's worden komende dagen uitgebreid gemaakt! 8) Ook filmpjes zijn in de maak en komen binnenkort wel op m'n topic te staan voor de liefhebbers! Uiteraard kan ik wanneer er vraag naar is op speciaal verzoek voor iemand iets fotograveren of filmen of wat dan ook, laat het maar even weten! 8)

Ik heb in ieder geval weer heerlijk genoten én......

Ik ben weer even rijden! DAG!
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 30 jan 2007, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2007, 21:25

Ziet er goed uit mannen, veel plezier en vele veilige kilometers toegewenst.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

30 jan 2007, 22:23

Wat een mooi verslag. :wink: Dan komt nu het genieten met een grote G. Kaj, veel veilige kilometers. Je hebt een top-bakkie (shakeit)

Coen was het wachten meer dan waard. Zal in een Strijp voor de nodige opschudding zorgen :wink: :mrgreen: Hij is super, lekker genieten en ook voor jou veel veilge kilometers.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2007, 22:28

Top verhaal weer, Kaj!

1e onderhoudsbeurt al ingeplanned? :mrgreen:

Veel plezier!!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
soulmates
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:

30 jan 2007, 22:36

wauwwwwwwwwwwww :shock: :shock: :shock:
wat een mooie wagens coen en kaj
had helaas vandaag andere plichten anders had ik zeker
live komen kijken
heel veel plezier en veilige kilometers gewenst
enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyy and love

cyaaaa jootjuh
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2007, 22:44

Arjan schreef:Top verhaal weer, Kaj!

1e onderhoudsbeurt al ingeplanned? :mrgreen:

Veel plezier!!!
Hij geeft 30.000 km aan :shock: of een jaar geloof ik, dus dat duurt nog even! :mrgreen:
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 jan 2007, 22:59

Leuk gegaan vandaag, veel plezierige en veilige kilometers gewenst 8)

Op naar het Morrisbochtje :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jan 2007, 23:05

Berthil schreef:Op naar het Morrisbochtje :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Had overigens wel foto's gemaakt, kan je nagaan! Gewoon keihard vergeten! :oops:

Hier zijn ze + wat van hier in de garage;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ja hier wees Arjan mij op! It's all about the details! :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”