Afterparty MU2012

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 mei 2012, 17:11

:'( :'( :'( :'(
Ik had er zooooooo graag bij willen zijn.
Wij zijn een week eerder gegaan om eerst vakantie te vieren en dan knallend afsluiten bij MU.
Helaas heeft onze auto MU niet gehaald en zijn wij gestrand bij Bordeaux in de buurt. Na een paar dagen zonder auto konden we een leenauto krijgen een Opel Meriva :shock:
Wij zijn inmiddels weer in Nederland en morgen gaat onze MINI op transport.

Waar is de volgende MINI United?? Want hoe dan ook IK ben erbij! >)
Afbeelding
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2012, 17:20

Jammer ester! Dikke tegenslag :(, hopelijk heeft dat jullie vakantie verder niet verbrod.

Afbeelding

iemand meer pics van deze :shock:
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2012, 17:24

Afbeelding

Afbeelding

Kwam em onderweg eerst al tegen, verder geen foto's van, heeft dacht ik dezelfde velgen als de oude van franklyn.
jbcola
Brugse zot

15 mei 2012, 21:21

Wat een geweldige week hebben wij gehad zeg!!! Echt 1 van de mooiste vakanties tot nu toe!! :D :D
In totaal zo'n goeie 3300km gereden in 7 dagen, heel veel plaatsen gezien waar we anders nooit zouden komen, véél gelachen, veel gekletst, lekker gegeten en vooral héél véél genoten van de bergen, het landschap, de MINI en m'n gezelschap!

Vorige week zondag vertrokken richting "Baratier" waar we afgesproken hadden met Dangixxer. Dit lag op de "Route Napoleon", een geweldige route om te rijden!! Een aanrader dus 8)
Maandag de route afgewerkt en afgesloten in Monte Carlo. Daar waren ze volop bezig met de voorbereidingen voor de komende GP's.
Dinsdag de "Col de Braus" en de "Col de Turini" gereden met Freek, adrenaline van begin tot einde!! >)
Woensdag rustdag, die kon ik ondertussen gebruiken!
Donderdag nog een geweldige rit gereden, "Col du Canadel" en daarna vanaf Frejus via de kustweg tot in Saint-Tropez om dan door te rijden naar Bormes les Mimosas, onze laatste tussenstop voor we naar MU zouden rijden. 8)
Vrijdag morgen om 6u :s de wekker gezet om als 1 van de 1ste aan de ingang te staan van MU 8)

MU was goed!
Voor wat ikzelf gedaan heb daar beter dan de vorige editie, toen stonden we enkel te blinken op de beauty parking en hebben we al het leuke gemist :roll:
Nu hebben we alles gedaan wat we vooropgesteld hadden om te doen.
Track your Mini
2x waarvan 1x met de CM, helemaal geweldig!) en 1x in de cabrio van Berthil, lekker driften met dat ding!!! :lol: . Bedankt Berthil voor het ritje :wink:
Race your Mini
Een ritje achter de pace car... Op het gemak dacht ik zo effe het circuit te verkennen... Onze pace car ging er onmiddelijk als een speer vandoor :shock: Geweldig was het!! De CM had het wel niet gemakkelijk op het circuit in die hitte maar ik kon de pace car goed volgen. Er hangen nog steeds stukjes rubber aan m'n banden van de Challenge Mini's denk ik :mrgreen:
Taxi drive
Wat was dit een ervaring!!! Die kerels en dames (hé Freek :mrgreen:) gaven echt alles wat ze hadden had ik het gevoel >) >) >)
Ook Rebecca genoot geweldig van haar ritje, super relaxed zat ze te glunderen in haar race wagen 8)

Voor de rest was MU een tegenvaller, een héél slechte organisatie!! Tenzij je een mooie decolté had (hé Rianne :lol: ) mocht je drie kwart uur wachten aan de bar vrijdagavond tegendat je aan een pilsje geraakte :s
Security was van niets op de hoogte, die mannen stonden allemaal op scherp alsof ze daar weet ik veel welke rellen verwachten :s
Het domein was enorm gespreid terwijl het in Silverstone toch een pak compacter was.
Niettegenstaande heb ik er enorm van genoten!!
Héél goed gezelschap, prachtig weer, een goeie sfeer, véél mensen gesproken die we reeds kenden van op verschillende andere fora en ook van op FB, redelijk wat bier gedronken met mister B :D kortom, we (Rebecca en mezelf) hebben er enorm van genoten.

Op naar MU 2014? 8)

Foto's volgen, op MU zelf heb ik er eigenlijk niet veel gemaakt :oops:
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2012, 23:04

Hier al een paar van mijn kiekjes.. Heb zelf niet enorm geschoten op MU, te warm/te lui/...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2012, 23:35

Eigenlijk wist ik het al wel, maar dit bevestigt het alleen maar: ik heb echt wat gemist... :mad:

Wel leuk om de verhalen en foto's hier te zien! Geoffrey, wat een prachtige platen! :-PP
Afbeelding
Smeed
Be Mini
Be Mini

15 mei 2012, 23:40

Ruige foto's Geoffrey :lol:

Ben het met Ivo eens, we hebben heel wat gemist, :cry:.
We ( Rob Clubman & ikke ) hadden graag meegegaan, maar helaas :( .

NEXT TIME :D
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 mei 2012, 01:30

@Dick - Werkte prima :mrgreen: :wink:
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

16 mei 2012, 01:38

Helemaal geweldig zo'n MU! Tof om de hele rit erheen te doen! Helaas niet veel andere MU gangers tegen gekomen, maar het was erg gezellig in het kleine treintje met Frenk & Eline en Ida & Dennis! Ik had JP (inmiddels aangemeld; Limesports) en Rianne als codrivers, dus het was gegarandeerd feest! Lekker de beest uitgehangen onderweg!

In het huisje zaten wij 3en met Rob en Rosalie en dat klikte eigenlijk perfect (bijzonder als dat zo uitkomt!). Onze buren hadden we al ontmoet, want dat waren Frenk & Eline en Ida & Dennis! Iedere avond en ochtend dus een lekker kabaal :p
De rest van de clubbers stonden niet ver bij ons vandaan! Erg gezellig en direct de donderdagavond goed afgetrapt met een grootschalige BBQ met allerlei lekkers, muziek en gezelligheid!

Tijdens MU lekker m'n ogen uitgekeken en veel gelachen!
Gemis zat hem in de steken die de organisatie had laten vallen en de echte domper was de GP, wat een ongelofelijke misser is dat! Kan er nog steeds niet bij wat MINI daar nu mee probeert te bereiken..
Verder was het gewoon super gezellig, hebben we goed gebruik gemaakt van de zitzakken en hier en daar nog wat activiteiten mee kunnen pakken! Hoogtepunt was absoluut de rit in de MINI Challenge Trophy! Zo onwijs gaaf en zo ontiegelijk hard gaat dat!! Annet, nog super bedankt dat ik in jou plaats mocht! Zo cool!

Al met al echt super top en heerlijk gezellig met zo'n leuke groep mensen!
Dit mag van mij echt wel ieder jaar, maar dat maakt het meteen weer wat minder speciaal.

Enige vragen die mij nog resten; waarom heb ik zo weinig clubleden gezien en waarom hadden wij geen clubstand?!
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
jbcola
Brugse zot

16 mei 2012, 06:42

Omdat niemand zich echt geroepen voelt om daar een heel weekend z'n tijd in te steken?
We zijn trouwens ook geen officiële club :wink:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

16 mei 2012, 13:23

Overal is wel een oplossing voor te vinden...

Vreemd eigenlijk dat we geen officiële club zijn, want MINI NL ziet ons wel zo volgens mij...
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

16 mei 2012, 13:42

Stichting/vereniging oprichten je hebt een "officiële" club. Komen dan ook zaken als lidmaatschap etc bij kijken volgens mij. Die zaken kunnen vervolgens het open karakter van de club/het forum ten nadele komen.

Denk dat de weinig clubleden op MU gewoon zullen afhangen van de locatie, niet iedereen heeft zin om een "grote" reis te maken voor een event. Daarbij speelt een rol dat voor een meerdaags event, je affiniteit en de wil moet hebben om meer dagen daar te zijn. Tenslotte weet ik niet of iedereen zijn/haar vrije dagen wil opofferen voor MU.
Kees en Annet
Racende reporter

16 mei 2012, 16:04

Wij zijn nog in Zuid-Frankrijk fotos volgen zsm :wink:
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

16 mei 2012, 18:37

Ik heb me ook vermaakt. Enige keer dat de kap dicht was, was op het kleine circuit waar het verplicht was :)

Zaterdag was het lekker heet!
Verder lekker toeren daar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond alleen dat stof niet zo lekker bij aankomst en wat weinig biertappen :)

Terug naar “Afterparty”