10 en 11 juni 2006 Vierlandenrit (D-LUX-BE-NL)
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vorig jaar hebben wij met 3 MINI's dit ook opgegeven en kregen 3 opeenvolgende startnummers.
Één hotel zal misschien minder makkelijk gaan omdat er ook bij particulieren geslapen wordt. Vorig jaar nette kamers bij een leuk echtpaar gehad. Hun zoon reed ook MINI, dus we voelden ons direct thuis.
Ik zal op mijn formulier angegeven dat ik graag een aaneensluitend startnummer wil met de MINI-rijders en graag hetzelfde hotel.
Das een goed idee.Berthil schreef: Update: hij lag vanmiddag toch op de mat. Ik ga hem direct invullen en bij het invullen aangeven dat we als MINI groep graag een startnummer hebben wat niet teveel uit elkaar ligt en samen in één hotel komen aangezien er kamers over meerdere hotels worden geboekt.
Vorig jaar hebben wij met 3 MINI's dit ook opgegeven en kregen 3 opeenvolgende startnummers.
Één hotel zal misschien minder makkelijk gaan omdat er ook bij particulieren geslapen wordt. Vorig jaar nette kamers bij een leuk echtpaar gehad. Hun zoon reed ook MINI, dus we voelden ons direct thuis.
Ik zal op mijn formulier angegeven dat ik graag een aaneensluitend startnummer wil met de MINI-rijders en graag hetzelfde hotel.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
We zitten vanaf morgen in Egypte voor 8 dagen. De 10e komen we weer terug (eigenlijk de 11e heel vroeg) dus we kunnen jullie niet uitzwaaien of inhalen/binnenhalen.
Heel veel plezier en maak er wat moois van!
Tot de 18e maar weer bij de Rit van de Acht Zaligheden
Heel veel plezier en maak er wat moois van!

Tot de 18e maar weer bij de Rit van de Acht Zaligheden

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors