MINI Renova 5th Birthdayrun
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moet zeggen dat wij hem wel eens door de Pole Position wasstraat rijden achter de Renova in Breda en dat gaat altijd goed (Renova stuurt daar ook hun MINI's doorheen heb ik wel eens gehoord)
Ahha das minder ja.. heeft mijn neef ook wel eens gehad in een wasstraat met borstels.. waar heb je hem door de wasstraat gedaan? Dan weten we welke wij moeten overslaanBlont-007 schreef:Tape tape dat was de allernieuwste striping, nou ook geen succes dan.![]()
Nee het was een wasstraat ervaring.Weer wat geleerd.

Moet zeggen dat wij hem wel eens door de Pole Position wasstraat rijden achter de Renova in Breda en dat gaat altijd goed (Renova stuurt daar ook hun MINI's doorheen heb ik wel eens gehoord)

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaar dat mijn premie omhoog schiet iedere maand. Bedankt weerBlont-007 schreef:Het was de Esso bij Renova dus sla die maar over.![]()
Pole postition is goed daar gaat Renova idd ook.
Net ff een verkeerde gekozen, maar er wordt aangewerkt.
Hopelijk verzekeringswerk.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De MINI nieuwsbrief is in de elektronische brievenbus gevallen. Veel van dat nieuws is al voorbij gekomen op de NewMINIclub nieuwspagina, maar de Birthday Run is ook niet onopgemerkt gebleven.
En op de MINI website is een mooi plaatje gezet van onze NewMINIclubber Wint met die prachtige mobiele telefoon(hoorn)
:
(dank je Ida)

Hier het gigantische nieuwsbericht op de MINI website.
En op de MINI website is een mooi plaatje gezet van onze NewMINIclubber Wint met die prachtige mobiele telefoon(hoorn)

(dank je Ida)

Laatst gewijzigd door Berthil op 14 sep 2006, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja die komen op DVD (vandaag de voorkant van het testhoesje gezien, waar mijn wagentje als eerste van de rij op staat!!). Ik begreep dat deze naar iedereen die mee heeft gedaan werd opgestuurd!

- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
hey dat is gaaf! En weer een newminiclubber die er op staat. Bij de nieuwsbrief ook al!CooperS-indiblue schreef:Ja die komen op DVD (vandaag de voorkant van het testhoesje gezien, waar mijn wagentje als eerste van de rij op staat!!). Ik begreep dat deze naar iedereen die mee heeft gedaan werd opgestuurd!

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie hem nu pas, heeeel goed!
Haha!!Berthil schreef:En op de MINI website is een mooi plaatje gezet van onze NewMINIclubber Wint met die prachtige mobiele telefoon(hoorn):
(dank je Ida)

Ik zie hem nu pas, heeeel goed!
Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors