x2!Fred schreef: Die sls is echt de mooiste merc sedert jaren, deftige opvolger voor de gülwing![]()
![]()
Nou, dat lukt aardig danthe blue lobster schreef:Het is bij mij de passie voor de autosport, en de kick om als gewone toeschouwer en amateur zonder hesjes en vestjes
plaatjes te maken die al wat gaan lijken op het werk van de professionals langs de baan.
Blij dat ie het weer doet! De versnellingsbak kan de power niet aan van dit beest.![]()
x2MiniBeardie XL schreef:Nou, dat lukt aardig danthe blue lobster schreef:Het is bij mij de passie voor de autosport, en de kick om als gewone toeschouwer en amateur zonder hesjes en vestjes
plaatjes te maken die al wat gaan lijken op het werk van de professionals langs de baan.
Tja die vraag krijg ik vakerthe blue lobster schreef:Bedankt voor alle complimenten.(voel me er toch altijd wat opgelaten bij)
Het is bij mij de passie voor de autosport, en de kick om als gewone toeschouwer en amateur zonder hesjes
en vestjes plaatjes te maken die al wat gaan lijken op het werk van de professionals langs de baan.
@ Walter: Ga je het circuit op.
Onze sponsors