Ik had ze wel is vaker zien staan op dat stuk, dus ik dacht eraan toen ik de snelweg af kwam, eerst nog wel even gas gegeven want ik dacht nog ze staan er vast niet op dit tijdstip maar toen zag ik ze toch staan en rolde ik er met 58 km/h op de teller langs, dus geen bon.Mac Mini schreef:Ron - nogmaals erg mooiee foto's wim moet maar uitkijken met die concurentie..![]()
![]()
En zeker oeffff.. zat ook al na te denken waar stonden ze dan ik had ook niks gezien, net zoals Olaf.. alleen een mercedes die zijn gas los liet van de schrik toen olaf de ruimte kreeg.. En ik moeilijk kon invoegen... pret was van korte duur..zag olaf al niet meer...alleen brandende remlichten bij de eerstvolgende flitspaal in de berm..
Maar Des.. was jij wel de klos dan? of kon je die pennelikkers nog een oor aannaaien.. met je remtechniek.
Foodstrip Amsterdam vrij 20-3
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Ziet er zeker allemaal heel mooi uit.

(Denk dat ik maar met pensioen ga)Mac Mini schreef:Ron - nogmaals erg mooiee foto's wim moet maar uitkijken met die concurentie..![]()
![]()

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Groetjes, Ron
Dan wil ik graag wat spullen van je overnementhe blue lobster schreef:(Denk dat ik maar met pensioen ga):p

Groetjes, Ron
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maak het niet ergen dan het al is/was! Heeft zo zijn nadelen 'eigen baas' zijn
Ik liep nog wel vooraan de stoet! Hoe dan ook... de 2nd meeting sta ik er als eerste bij hoor!
Mooie foto's guys!
Had meer van je EOS verwacht Sicco !
Inderdaad, zoals is aangegven zeker GEEN flash(!!) en een statief kopen. Kost maar 30 euro.
Mac Mini schreef:Neen, das lekker.... krijg ik weer de schuld!!![]()
![]()
Dat doe ik normaal nooit. ik rij altijd netjes.. (in mini stijl dan)...
Maar Ron zat ook al in je spiegel.. (voor eventjes dan) toen je de ruimte kreg..
maar hierbij mijn excuses aan alle strip mede miniers.
Maar was erg gezellig om weer nieuwe mensen te zien en te spreken. En natuurlijk te kijken naar hun mini's.. ook erg leuk om de badges op de grillen te zien.. Maar zeker te weten, deze plek is zeker voor herhaling..
En dan kwamen er toch wel 11 mini'rs opdagen.. Dus nogmaas bedankt voor de komst.. ja sommige mensen konden helaas niet die moesten nog wat langer werken.. hopelijk zijn ze de volgende keer er wel bij.(dennis)
En hopelijk is minicat op redelijke tijd thuisgekomen. ze gaven namelijk op de informatieborden aan dat de N44 gedeeltelijk dicht was door een ongeluk.. (dus vandaar de handgebaren..)![]()
![]()
ragnar
P.s. olaf en Ron mooie foto's bijna vergeten..

Had meer van je EOS verwacht Sicco !

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Wim- neen je mag nog niet mt pensioen.. we hebben je tips en trucks zeker ng nodig..
Dennis - heel normaal hor dat dat kan gebeuren.. zelfs al ben je geen eigen baas gebeuren dit soort dingen.. Ik zit je maar een beetje te pesten.. maar die dikke bak hoort er gewoon bij.. kunnen die honda sjonnies helemaal hun ogen uitkijken..

Dennis - heel normaal hor dat dat kan gebeuren.. zelfs al ben je geen eigen baas gebeuren dit soort dingen.. Ik zit je maar een beetje te pesten.. maar die dikke bak hoort er gewoon bij.. kunnen die honda sjonnies helemaal hun ogen uitkijken..

- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb hier zelfs nog een heel groot statief. Ik ga binnenkort er maar eens mee experimenteren. Ik neem ook aan dat ik handmatig de boel moet scherp stellen.
Kortom, misschien bij de volgende meeting waar ik bij ben, wel mooie fotootjes van mij.
Groetjes en zo...
Kortom, misschien bij de volgende meeting waar ik bij ben, wel mooie fotootjes van mij.
Groetjes en zo...

Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Die honda sjonnies waren echt te grappig! Als die gasten door de bocht gingen hoorde je de banden in de kas slijten!Mac Mini schreef:Wim- neen je mag nog niet mt pensioen.. we hebben je tips en trucks zeker ng nodig..![]()
![]()

- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Honda Sjonnies??? Bedoelen jullie nu die uitermate stijlvol gemodificeerde automobielen van Japanse makelij die daar ook zo rustig stonden te staan??
Maarre...gezellige avond en erg leuk om wat medemini eigenaren te ontmoeten.. moet ik vaker doen ..net als informatieborden lezen en/of Macmini gebarentaal leren
.. Ach ja..Leidschendam by night was een boeiende nieuwe route...
En heel mooie foto's trouwens!!

Maarre...gezellige avond en erg leuk om wat medemini eigenaren te ontmoeten.. moet ik vaker doen ..net als informatieborden lezen en/of Macmini gebarentaal leren

En heel mooie foto's trouwens!!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Wat een heerlijk plaatje, Ron. (Karma +1)
Ook de rest van de foto's zijn werkelijk mooi. Leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien en de bekende natuurlijk.
We moeten dit wat vaker doen, alleen op een andere dag omdat die Honda Sjonnies
elke week hier op vrijdagavond staan.
Ossie
Terug van Mexico even een late reactie:MiniBeardie schreef:![]()
Wat een heerlijk plaatje, Ron. (Karma +1)
Ook de rest van de foto's zijn werkelijk mooi. Leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien en de bekende natuurlijk.

We moeten dit wat vaker doen, alleen op een andere dag omdat die Honda Sjonnies

Ossie

- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Tjonge jonge. Elke week een meeting? Hebben die gasten niets beters te doen? Trouwens, Honda is best een goed merk. jammer dat het op deze manier een beetje naar beneden wordt gehaald met die opgefokte blingbling auto's.
Misschien kunnen we dan op een zaterdag afspreken bij de Foodstrip. Zal er wel redelijk druk zijn, maar hopelijk geen andere auto-meetings.
Misschien kunnen we dan op een zaterdag afspreken bij de Foodstrip. Zal er wel redelijk druk zijn, maar hopelijk geen andere auto-meetings.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Onze sponsors