9 juli 2006 11e Swetterhagerun
- Tubby
- Nieuwsgierig
Bericht
Het was weer een geslaagde dag. En ik had echt een toffe mafkees in mijn wagen joh, mijn lachspieren doen nog zeer, want we hebben samen wat afgelachen. Onder de aanwezigen waren vier bekenden: Fears, Bjfloor, Mini7Benno en Luv2xlr. Volgend jaar probeer ik gewoon er weer bij te zijn.

- madebymaus
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Zo na 4 keer heen en weer rijden om al het vervoer materiaal op te halen zijn wij ook weer thuis gekomen gisteren.
Het was een toppie Rit en ook wij als "camera crew" hebben genoten.
Er werd goed gespiegeld, want als we aankwamen ging iedereen netjes naar rechts. Niet altijd, maar ja dan moet je de hele rit achteruit rijden op je spiegel.
Een pluim voor alle rijders, het was Top.
Ook Walter heeft weer een topdag gehad en was weer lekker positief naar iedereen op Swet dat hij de dirigent mocht zijn van het koor.
Binnenkort op de site een persoonlijk dankwoordje van Walter, maar die is nu nog zaken aan het regelen, dus dat komt van de week weer.
Ik kan me weer lekker uit gaan leven op de video, want er is weer voldoende materiaal. Naar schatting zo'n dikke 4 uur video, maar dat gaan we ook van de week bekijken. Nu eerst bijkomen na zo'n vermoeiende motorrit.
Nogmaals (en ik denk dat ik dat ook wel namens Walter mag zeggen
:arrow: IEDEREEN DIE AANWEZIG IS GEWEEST
:arrow: HEEL HARTELIJK DANK. HET WAS WEER TOPPIE.
:arrow: OP NAAR DE 2007 EDITIE.
Foto's mogen op de mail naar [email protected] (evt via http://www.yousendit.com/ in een zip of zo) dan komen ze binnenkort op de site te staan. kijken of we weer aan de 3000 foto's kunnen komen.
Het was een toppie Rit en ook wij als "camera crew" hebben genoten.
Er werd goed gespiegeld, want als we aankwamen ging iedereen netjes naar rechts. Niet altijd, maar ja dan moet je de hele rit achteruit rijden op je spiegel.
Een pluim voor alle rijders, het was Top.
Ook Walter heeft weer een topdag gehad en was weer lekker positief naar iedereen op Swet dat hij de dirigent mocht zijn van het koor.
Binnenkort op de site een persoonlijk dankwoordje van Walter, maar die is nu nog zaken aan het regelen, dus dat komt van de week weer.
Ik kan me weer lekker uit gaan leven op de video, want er is weer voldoende materiaal. Naar schatting zo'n dikke 4 uur video, maar dat gaan we ook van de week bekijken. Nu eerst bijkomen na zo'n vermoeiende motorrit.
Nogmaals (en ik denk dat ik dat ook wel namens Walter mag zeggen
:arrow: IEDEREEN DIE AANWEZIG IS GEWEEST
:arrow: HEEL HARTELIJK DANK. HET WAS WEER TOPPIE.
:arrow: OP NAAR DE 2007 EDITIE.
Foto's mogen op de mail naar [email protected] (evt via http://www.yousendit.com/ in een zip of zo) dan komen ze binnenkort op de site te staan. kijken of we weer aan de 3000 foto's kunnen komen.
Het leven is Hard, de voorkant van een trein is harder.
Onze sponsors