Pboy_007 schreef:Ik probeer ook te komen weet niet of mijn vrouw die dag moet werken dus

Pboy_007 schreef:Ik probeer ook te komen weet niet of mijn vrouw die dag moet werken dus
Dat wil ik best voor je doen Patrick, maar geef dan een week voorafgaand aan de meeting even aan of je definitief wel of niet komt, niet dat ik dan voor Jan joker de hele dag met zo'n pijp in de auto zit te kijken.Pboy_007 schreef:Zet me er maar bij onder voorbehoud
En als jij toevallig die uitlaat pijp nog in je bezit zijn zou je die dan mee voor me willen nemen
Baseman schreef:Dat wil ik best voor je doen Patrick, maar geef dan een week voorafgaand aan de meeting even aan of je definitief wel of niet komt, niet dat ik dan voor Jan joker de hele dag met zo'n pijp in de auto zit te kijken.Pboy_007 schreef:Zet me er maar bij onder voorbehoud
En als jij toevallig die uitlaat pijp nog in je bezit zijn zou je die dan mee voor me willen nemen
Deal?
Je ovb aan de lijst toegevoegd.
Frans69 schreef:Ik wil er ook graag bij zijn.
De 1.4 pakt mee ligt en heef kleine depth of field, het scherp/onscherp verschil is groter bij een 1.4 dan bij een 1.8.Baseman schreef:Is ff denken, zou er nou nog iets aan mijn interieurtje veranderen voor 30-8Manick schreef:Canon 50mm vaste lens, kan hele mooie close-up foto's maken met onscherpe achter grond. Of te wel mooie interieur foto'sBaseman schreef:Wat voor soort lens heb je gekocht?![]()
Wat kan een 1.4 lens wat een 1.8 niet kan?
Sorry voor stomme leek vragen.
jvang schreef:Mooie locatie! En wil de mede mini rijders wel eens ontmoeten![]()
Zet mij maar even onder voorbehoud.
Je zou er maar wonenAndor schreef:Supergaaf! Wat een locatie zeg
Onze sponsors