En/of van die bordjes die je vaak bij classic rallies krijgt.P5ycH0 schreef:Of wat dacht je van een lekkere grote asociale decal? Beetje ala gumball?
Dat maakt het wat formeler

En/of van die bordjes die je vaak bij classic rallies krijgt.P5ycH0 schreef:Of wat dacht je van een lekkere grote asociale decal? Beetje ala gumball?
ik heb ook wel een mannetje die dat kan ontwerpen drukken!louisvdd76 schreef:Wie kan zo iets ontwerpen? Ik kan wel ff navraag doen 'n drukkerij voor die dingen qua kosten...
Lars Temmink schreef:Ik ben ook voor motorkap! Ziet er wel dik uit! Kom maar door met de ontwerpen!
UKRyan schreef:Ik ben sinds vandaag eindelijk van de lijmresten af, dus ik ga niks op m'n auto plakken
Ja!, dat is net zo vet! Op een van de vorige rollebankdagen stond er een rode MINI met een gumball decal over de hele achterzijkant. Ik kan de foto daar alleen niet meer van vinden.Lars Temmink schreef:Half over het zijraam en zijkant is ook wel vet als je m een beetje schuin plakt!
Lars Temmink schreef:Half over het zijraam en zijkant is ook wel vet als je m een beetje schuin plakt!
Onze sponsors