Trollstigen in 2014.....Extra info

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Trollstigen in 2014

24 nov 2013, 00:14

Noorwegen staat niet alleen bekend om de blonde dames he. Maar ook om ze trollen dus pas maar op in de bergen ze zijn niet allemaal knap hoor :mrgreen:

@Raymond in Noorwegen hoef je niet lang te wachten op de bediening op een terras want een biertje kost al gauw 15 euro op het terras dus als je wilt bestellen zijn ze erg vlug.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2013, 00:57

Casper schreef:Noorwegen staat niet alleen bekend om de blonde dames he. Maar ook om ze trollen dus pas maar op in de bergen ze zijn niet allemaal knap hoor :mrgreen:

@Raymond in Noorwegen hoef je niet lang te wachten op de bediening op een terras want een biertje kost al gauw 15 euro op het terras dus als je wilt bestellen zijn ze erg vlug.
Bergen? Welke bergen? ;)

En op het terras verwacht ik Louis-service..
Louis gaat over de gb's :)
Afbeelding
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2013, 10:47

Raymond schreef:Ja, lekker bezig Louis.

Massage etc. zit er ook bij de prijs in? Óf zit dit nog niet in het onderhandelingspakket?

Dat ligt er maar net aan met wie je op de kamer gaat natuurlijk en wat je voorkeur is denk ik... :lol:
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2013, 12:02

Haha goed zoekwerk Marcel, waar kan ik boeken?
Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

24 nov 2013, 12:42

Hieronder wat mail verkeer met de contactpersoon voor de GB van de boot:
Hoi Raffie,

We zijn druk bezig met de voorbereidingen. Gaat een geweldige reis worden.
We zitten nu al op 7 auto's (14 personen) die 100% zeker gaan.
Wel zijn er nu al 2 auto's die een paar dagen langer van Noorwegen willen genieten.

Dus heenreis is voor iedereen op de donderdag 22 mei vanaf Kiel naar Oslo maar de terug reis zal voor sommige mensen later zijn.

Dit is geen probleem als we gelijk boeken met z'n alle ivm de korting neem ik aan?

Er staat een auto of 10 nog onder voor behoud die nog niet alles 100% zeker hebben qua vrij krijgen. Het gaat dus een leuke club worden...

Ik hoor graag.

Groeten,
Louis

Reactie:
Beste Louis,

Klinkt allemaal hartstikke goed.
Waar je wel op moet letten is dat hoe voller de boot, hoe hoger de prijs, de prijs kan dus wekelijks omhoog gaan.

Verder zou je sowieso alvast kunnen beginnen met het verzamelen vd gegevens en dan zou ik per datum een boeking maken.

Om dat alvast makkelijk te maken, zal ik je als bijlage een formulier sturen, gebruik dit dan wel per groep en vul zelf even de juiste terugreis is.
Op deze manier hoef je ook nog niet eens een week op de gegevens van iedereen te wachten en dat naar ons te mailen, kun je daar ook alvast mee beginnen.

Dus als iedereen op 22 heen gaat, dat je 1 groep maakt die op datum A terug reist, een groep die op datum B terug reist en weer een andere groep op datum C.

Verder zou ik adviseren om ons een ruimte te laten reserveren voor een groot groepsbuffet, jullie hebben dan een groepsdiner (buffet) in een aparte ruimte met al jullie "eigen" mensen, is wel zo gezellig.

Wat je zou kunnen doen is er bv 2 groepen van maken, volgende week de mensen die al aangemeld hebben en die er nu nog bij komen en een groep die het nog niet weet, de korting zal hetzelfde blijven, 25 euro pp bij minimaal 10 auto's.

Let op, op het moment dat je een boeking doen bv voor de 1e groep, dan krijg jij direct de factuur, deze moet dan binnen 14 dagen betaald worden, dat zijn de regels vd ColorLine ivm het economy-pakket.

Lees hier nog even goed wat dit pakket betekent: http://cordestravel.nl/noorwegen/overto ... olor-line/" onclick="window.open(this.href);return false;

Met vriendelijke groet,
Raffie Cordes
http://www.cordestravel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zeevisland.com" onclick="window.open(this.href);return false;

0031 - (0)493 310 103
0031 - (0)6 - 83 94 82 65

Het lijkt mij wel gezellig aan zo'n buffet met z'n alle deel te nemen. Ik zal eens informeren wat de kosten hiervan zijn. Kunnen we "rustig" met z'n alle zitten aan een eigen tafel.
Zouden jullie dit even kunnen doorgeven of je dit wel of niet wilt?

Tevens heb ik het formulier geupload naar Dropbox.
Formulier in dropbox

Voor degene die sowieso meegaan. Willen jullie dit invullen en naar mij terug sturen? Voor degene die niet de mail hebben stuur even een PM en dan krijg je mijn mailadres.
Ik stuur dan de spullen door naar Cordestravel. Betaling zal direct aan hun ook zijn.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2013, 14:53

Het buffet is zeker aan te raden dat doen wij ook elk jaar er zit voor ieder wat wils bij van vis tot vlees en een aparte kinderhoek. En een uitgebreid dessertbuffet. Kost omgerekend 19.50 PP ex. drinken (vorig jaar) Zal dat gewoon aan boord regelen. Raffie is erg aardig ik ken hem echter, en dat is logisch rekent hij op alles commissie. En bij het buffet is altijd ruimte er zijn 3 tijden waarop je kan aanschuiven. Je moet (niks moet maar is wel aan te raden) toch als je aan boord bent en weg en afvaart je ontbijt boeken. Je vaart om 14:00 weg en voor 16:00 moet je bij de receptie geboekt hebben voor het ontbijt. Je kan dan ook meteen boeken voor het avondbuffet.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
ballooke
Enthousiast
Enthousiast

24 nov 2013, 16:56

Wij moeten spijtig genoeg passen, die periode is het niet mogelijk om vrijaf te krijgen :( :( :(
maximiliaan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 nov 2013, 17:53

Beste allemaal,

ik moet 'helaas' even terug naar OVB.....ik heb met mijn mogelijke bijrijder overlegd en aangezien die nog niet zeker is of meegaan mogelijk is, wil ik dat even afwachten. Alleen rijden lijkt me ergens toch minder leuk/gezellig, ook al zal het met de groep ongetwijfeld reuze gezellig zijn. Excuses voor eventueel ongemak...ik hoop op korte termijn zeker te weten hoe en wat..
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2013, 18:09

Gewoon gaan joh :)
Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

24 nov 2013, 20:23

Link met prijzen van het eten op de boot....

Gezellig samen eten is leuk maar ik ga naar de pizzatent (eat)
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2013, 20:26

Ja, ik tik ook wel n pizza..
Afbeelding

Terug naar “Events 2014”