Ik denk dat we zo langzamerhand allemaal recht hebben op die bonbons.

Als je bonbons meeneemt vind ik het prima!Jurgen schreef:Seg anders heb ik nog een idee
Als je wilt wil ik wel doorrijden naar hilversum. Dan haal ik gewoon een paar mensen op in Breda en dan rijden die mee met mij naar hilversum. Gaan we lekker twee clubmans previewen, is dat geen idee?En daar dan iets gaan eten?
Goed niet goed?
2 kiloBlont-007 schreef:Als je bonbons meeneemt vind ik het prima!Jurgen schreef:Seg anders heb ik nog een idee
Als je wilt wil ik wel doorrijden naar hilversum. Dan haal ik gewoon een paar mensen op in Breda en dan rijden die mee met mij naar hilversum. Gaan we lekker twee clubmans previewen, is dat geen idee?En daar dan iets gaan eten?
Goed niet goed?
![]()
Jurgen schreef:2 kiloBlont-007 schreef:Als je bonbons meeneemt vind ik het prima!Jurgen schreef:Seg anders heb ik nog een idee
Goed niet goed?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is de clubman smaller dan?Jurgen schreef:Hey ik had het nog niet gezien
Ja is wel heel raar, er is zelfs plaats bij gekomen voor een derde onder-nick
Jurgen neem je op de terug je uitlaat mee dan ?Jurgen schreef:Wel de mensen die mee gaan eten inschrijven dus:
1. Jurgen
2. Ida (rijd mee met Jurgen) (vanuit Breda)met een doos pralines![]()
3. ? (rijd mee met Jurgen) (vanuit Breda)
4. ? (rijd mee met Jurgen) (vanuit Breda)
5. ?
Onze sponsors