He? Jammer, je staat toch bekend als een kilometer vreter?Jurgen schreef:Ik denk dat ik voor deze toch wel ga passen hoor![]()

Moi Tristan,Tristan schreef:Hey Kim,
Wat is niet te lang? Ik vind het wel een leuk idee, alleen ken ik de wegen in Groningen niet. Ken jij nog een leuke (binnendoor) route om bijvoorbeeld vanaf Groningen naar dat restaurant te komen? Een fotoshoot lijkt me ook zeker wel wat!
Ik zat zelf te denken aan het weekend van 19 en 20 juli. De exacte datum is dan afhankelijk van wanneer andere mensen kunnen.
Ik zal eens wat suggesties opschrijven...zoals 6 rondjes TT-circuitTristan schreef:Dennis,
Ook een goed idee! Aangezien we bij elkaar in de buurt wonen, zouden we wel een leuke route kunnen bedenken in onze omgeving (Assen/Drenthe). Dan nog iets voor een tussenstop zoals Kim al aan gaf.
Misschien is het ivm de vakantieperiode inderdaad handiger om het wat later te plannen. Ik zit in die periode dan wel (weer) met een verhuizing, maar daar komen we vast wel uit.
Verschilt maar een kleine 200kmtysie schreef:Noord-Holland, zeg maar gerust Noord Nederlandflorisvandam schreef:leuk om te zien dat onze Noordhollandse chapter ook actief aan het worden is![]()
gr.
floris
Onze sponsors