Waar? In Hengelo op het oude Expo parkeerterrein. Navigatie adres 'Walkatenplein' http://goo.gl/maps/zPp6Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Tijdstip: 20.00 uur
In ieder geval aanwezig:

Geen ideeThaCheek schreef:tot hoelaat blijven jullie daar dan?
mss dat ik eerder vrij kan van werk?
Zeker wel!biermagnaat schreef:Leuke opkomst al!
Klopt alleen zag ik dat daar bijna geen topics stonden en het niet zo actief waskimi100 schreef: In het 'last minute meet' topic had dit evenement ook niet misstaan trouwens
Ik heb nog een topic voor een mooie rit op 28 juli, startend vanuit Hengelo!Coen schreef: Zoveel events zijn er niet in het oosten.
IngeschrevenTimini schreef:Ik heb nog een topic voor een mooie rit op 28 juli, startend vanuit Hengelo!Coen schreef: Zoveel events zijn er niet in het oosten.![]()
Ja daar heb je gelijk in, dat topic is inderdaad niet zo actief. En omdat er niet zo veel events in het oosten zijn baal ik er ook zo van, want lijkt me wel erg leuk!Coen schreef:Klopt alleen zag ik dat daar bijna geen topics stonden en het niet zo actief waskimi100 schreef: In het 'last minute meet' topic had dit evenement ook niet misstaan trouwens
Jammer dat het niet lukt, wie weet komt er nog een opvolgerZoveel events zijn er niet in het oosten.
Onze sponsors