Maaij schreef:Heeft iemand nog een setje MINI United stickers liggen??
Ik heb mijn stickers helemaal scheef erop geplakt. Ik heb alles maar weer af gehaald
De eerste starterkit is BINNEN!!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb nog wel een setje liggen van twee vriendinnen die nog geen MINI hebben maar wel meegaan.Maaij schreef:Heeft iemand nog een setje MINI United stickers liggen??
Ik heb mijn stickers helemaal scheef erop geplakt. Ik heb alles maar weer af gehaald
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laat maar wat weten.
Grtz,
Roy
Bedoel je die van Blont-007 of die van Mini United zelf? Deze laatste mag je van mij wel hebben hoor.Maaij schreef:Heeft iemand nog een setje MINI United stickers liggen??
Laat maar wat weten.
Grtz,
Roy
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wil er ook nog één! Dus aan mij kan je hem ook nog kwijt, mocht je hem overhouden!Jenkins schreef:Bedoel je die van Blont-007 of die van Mini United zelf? Deze laatste mag je van mij wel hebben hoor.Maaij schreef:Heeft iemand nog een setje MINI United stickers liggen??
Laat maar wat weten.
Grtz,
Roy
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wist niet dat ik zelfs geld kon vragen voor die stickers!
Gossie!CooperS-lightningblue schreef:Ik wil er ook nog één! Dus aan mij kan je hem ook nog kwijt, mocht je hem overhouden!Jenkins schreef:Bedoel je die van Blont-007 of die van Mini United zelf? Deze laatste mag je van mij wel hebben hoor.Maaij schreef:Heeft iemand nog een setje MINI United stickers liggen?? Ik heb mijn stickers helemaal scheef erop geplakt. Ik heb alles maar weer af gehaald
Laat maar wat weten. Grtz, Roy
Ik wist niet dat ik zelfs geld kon vragen voor die stickers!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gossie, ook hier nog iemand die nog op zoek is naar een starterskit MINI United sticker. Mijn starterspakket duurt nog wel even vrees ik (heb vorige week pas besteld).
Kga morgen de "blont-007 sticker" ophalen en ut zou mooi staan als beide stickers erop zitten.
marss
Kga morgen de "blont-007 sticker" ophalen en ut zou mooi staan als beide stickers erop zitten.
marss
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Althans; je moet de letters erop uitlijnen, omdat de ruit een bolling heeft die de stickers niet lijken te willen volgen.
Eigenlijk moet je de 3 stickers dus in een (onderste deel van 'n) hele grote circel plakken.
De middelste horizontaal,
De linker ietsjes naar linksboven laten lopen,
De rechter ietsjes naar rechtsboven.
Niet dezelfde lijnen als de achterruit verwarming gebruiken.Maaij schreef:Hoe kan je de stickers het beste recht plakken?
Zelfde lijnen volgen als de achterruitverwarming?
Althans; je moet de letters erop uitlijnen, omdat de ruit een bolling heeft die de stickers niet lijken te willen volgen.
Eigenlijk moet je de 3 stickers dus in een (onderste deel van 'n) hele grote circel plakken.
De middelste horizontaal,
De linker ietsjes naar linksboven laten lopen,
De rechter ietsjes naar rechtsboven.
Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”
Onze sponsors