Spenki Meet...
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Spenki Meet...
Zaterdag ga ik naar Roy om m'n auto op te halen, en daarom zat ik te denken of het misschien leuk is om dan een kleine meeting te houden? Beetje ouwehoeren... Foto's maken... Misschien een rondje rijden... Of eventueel ergens wat te eten/drinken opzoeken? Ik heb nog geen mooi uitgedacht programma in m'n hoofd, dus kom maar op!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Spenki Meet...
Ben zelf aan het knutselen zaterdagmorgen aan de MINI, anders was ik zeker ff gekomen. Roy heeft vaak een lekker stukje cake bij de koffie...
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Pffff lijkt me wel leuk moet even kijken hoe het gaat lopen. Ga zaterdag me nieuwe velgen halen in de Metropool Groenlo en dan naar op de terugweg langs Ede om ze gelijk te laten monteren
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Cheek-O
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
I'm in!
Ben er al rond 10! Dus foto's graag vooooor 1u:p haha
Zie je zaterdag
Ben er al rond 10! Dus foto's graag vooooor 1u:p haha
Zie je zaterdag
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Chico en Lars, het verbaasd me niet dat jullie langskomen! Sven zal ook nog wel aanwaaien, gok ik...
Hoe laat heb je in Groenlo afgesproken?Casper schreef:Pffff lijkt me wel leuk moet even kijken hoe het gaat lopen. Ga zaterdag me nieuwe velgen halen in de Metropool Groenlo en dan naar op de terugweg langs Ede om ze gelijk te laten monteren
- Cheek-O
- Sponsor
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
10 uur en +-12:00 in EdeBerry M schreef:Chico en Lars, het verbaasd me niet dat jullie langskomen! Sven zal ook nog wel aanwaaien, gok ik...
Hoe laat heb je in Groenlo afgesproken?Casper schreef:Pffff lijkt me wel leuk moet even kijken hoe het gaat lopen. Ga zaterdag me nieuwe velgen halen in de Metropool Groenlo en dan naar op de terugweg langs Ede om ze gelijk te laten monteren
- Getzz
- Volledig MINI minded!
- BoySteketee
- 4 op een rij!
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Wie morgen langskomt kan meteen mijn nw aanwinst bekijken.
Geel en 250+ pk meer zeg ik niet
Geel en 250+ pk meer zeg ik niet
- Brightness
- NMC Legend
- Cheek-O
- Sponsor
- Contacteer:
Onze sponsors