29 maart- Rollenbank dag Beek Auto Racing
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: 29 maart- Rollenbank dag Beek Auto Racing
Als het lukt met het appje Dashcommand dan kan ik je wel helpen. Weet echter niet zeker of het daarmee lukt...
- martinvh
- 4 op een rij!
Bericht
Dank je, maar dat heb ik net geprobeerd :-).... zonder succes.
Die kan de foutcode niet vinden en dus niet resetten.
Die kan de foutcode niet vinden en dus niet resetten.
Brightness schreef:Als het lukt met het appje Dashcommand dan kan ik je wel helpen. Weet echter niet zeker of het daarmee lukt...
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Je kunt proberen om de accu even een tijdje los te koppelen, misschien reset hij zichzelf daardoor.
Ron.
Ron.
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ik dacht omdat hij geen foutcode kon vinden dat dit misschien wel eens zou kunnen helpen.
Niet geschoten is immers altijd mis.
Niet geschoten is immers altijd mis.
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Ik overweeg ook om volgende week naar "beek" te gaan. Zal mijn laptop en c110 meenemen. Kan alles mee gedaan worden (ook airbagfouten resetten) Dit is mijn eerste "meet" in 20 jaar!
- Deniz
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dan komt hij wel..
Deniz schreef:Is er ook weer Vlaai aanwezig?
dan komt hij wel..
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
- machoboy
- Nieuwsgierig
Bericht
Voor alles een eerste keer ik zit ook te denken om te komenMini-Gijs schreef:Ik overweeg ook om volgende week naar "beek" te gaan. Zal mijn laptop en c110 meenemen. Kan alles mee gedaan worden (ook airbagfouten resetten) Dit is mijn eerste "meet" in 20 jaar!
- martinvh
- 4 op een rij!
Bericht
Voor mij is dit de tweede meet, dus ik ben ook nog onervaren :-)
Volgens mij is iedereen welkom, toch?machoboy schreef:Voor alles een eerste keer ik zit ook te denken om te komenMini-Gijs schreef:Ik overweeg ook om volgende week naar "beek" te gaan. Zal mijn laptop en c110 meenemen. Kan alles mee gedaan worden (ook airbagfouten resetten) Dit is mijn eerste "meet" in 20 jaar!
Voor mij is dit de tweede meet, dus ik ben ook nog onervaren :-)
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Natuurlijk is iedereen welkom! Er zijn een aantal mensen die daadwerkelijk op de rollenbank gaan, maar ook altijd een hoop koffieleuters die voor de gezelligheid komen. Leuk elkaars MINI bekijken en bijkletsen
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Casper,
Je krijgt er weer 1 extra om uit te delen, heb van Wim posters gehad tijdens de Eindhoven meet.
Casper schreef:Ok net even gekeken en ik heb er 6 over Boris en Sander dat stond al vast.
Dus
1 Boris
2 Sander
3 Richard
4 JJJJ
5 Ruben R6
6 ????
Ik neem ze mee als iemand niet komt die dag en niet een PM stuurt geef ik hem door aan een ander.
Sorry Peter voor de vervuiling maar leek me een idee om ze uit te delen die dag
Casper,
Je krijgt er weer 1 extra om uit te delen, heb van Wim posters gehad tijdens de Eindhoven meet.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kom ook met Azzurra, eerst GP kijken in Voorschoten en daarna MINI Challenge stickers met nrs 14 en 37 uitwisselen bij Beek. Dan zitten er bij thuiskomst de laatste inrij-kilometers op.
Omstreeks 13.00u ben ik er.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
eindelijk eens die mooie auto in het echt zien, en zijn baasje natuurlijk
en JJJJ ik neem ze gewoon mee vast wel een liefhebber voor thnks voor het melden
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Berthil schreef:Ik kom ook met Azzurra, eerst GP kijken in Voorschoten en daarna MINI Challenge stickers met nrs 14 en 37 uitwisselen bij Beek. Dan zitten er bij thuiskomst de laatste inrij-kilometers op.
eindelijk eens die mooie auto in het echt zien, en zijn baasje natuurlijk
en JJJJ ik neem ze gewoon mee vast wel een liefhebber voor thnks voor het melden
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet nog goed van vorig jaar toen stonden we te klappertanden bij de rollenbank ziet er dit jaar beter uit
Weet nog goed van vorig jaar toen stonden we te klappertanden bij de rollenbank ziet er dit jaar beter uit
Onze sponsors