Tuurlijk! Hoe meer hoe beter.Looks-Cooper schreef:Hi, kan ik er nog bij voor komende zaterdag?
Amsterdam tunnel run 2013
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Re: Amsterdam tunnel run 2013
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik kan helaas niet mee rijden, maar ik wil jullie op z'n minst goed kunnen horen!!
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
iDD
iDD
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Helaas bijna zeker andere verlichtingen.
Veel Tunnel FUN.
Veel Tunnel FUN.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Camera-stand gemonteerd in de auto. Morgen ff aftanken en dan zijn we er om 12.30 uur. Heb er veel zin in!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Jammer dat er een aantal mensen niet kunnen maar heb er zin in ik haal Boris om 11:45 op van Sloterdijk en dan rijden we die kant op. Is er nog iemand die morgen een walkie talkie wil lenen? Heb sinds vandaag een setje.
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- coert60
- Mod virus alert!
Bericht
Jammer, maar het komt niet uit. Volgende keer misschien wel. Iig heel veel plezier en ik kijk (en luister ) uit naar de vid's !
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, vind het ook erg jammer..Casper schreef:Jammer dat er een aantal mensen niet kunnen maar heb er zin in ik haal Boris om 11:45 op van Sloterdijk en dan rijden we die kant op. Is er nog iemand die morgen een walkie talkie wil lenen? Heb sinds vandaag een setje.
Permanent wel..Is er nog iemand die morgen een walkie talkie wil lenen? Heb sinds vandaag een setje.
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Olie is op pijl en de camerasteun geplaatst. Morgen aftanken en een flinke wasbeurt en dan zijn we er klaar voor!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blijft spijtig om dit alweer niet te kunnen meemaken.
Veel Plezier...marinusrules schreef:Olie is op pijl en de camerasteun geplaatst. Morgen aftanken en een flinke wasbeurt en dan zijn we er klaar voor!
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Echt balen man dat je er niet bij kunt zijn..Raymond schreef:Veel Plezier...marinusrules schreef:Olie is op pijl en de camerasteun geplaatst. Morgen aftanken en een flinke wasbeurt en dan zijn we er klaar voor!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Ik was em helaas vergeten uit te zetten... Zit nu te wachten tot het licht word, kan ik hem wassen.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Mijn wekker heb ik al tijden niet gebruikt... Wij hebben Björn. Bijzonder effectief... Altijd 6.30 uur sharp gaat hij af...
Onze sponsors