Hallo,
Mijn vriendin is aan het overwegen een MINI aan te schaffen, het liefst een Cooper. Afgelopen weekend hebben we een proefritje gemaakt in een Cooper uit begin 2004 en dit is haar erg goed bevallen! Toen ben ik maar eens op dit forum naar aankooptips gaan zoeken en schrok ik nogal van `t feit dat de koppeling/versnellingsbak van deze types erg `gevoelig` is. Aangezien dat een flinke kostenpost kan zijn wanneer het kapot zou gaan, zijn we naar de wat nieuwere types gaan zoeken.
Daarbij sprong de volgende MINI naar voren:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/mini/cooper/8614587
Nou is mijn vraag: Is dit toevallig een bekende van 1 van jullie? Het is namelijk nogal een eindje rijden vanuit Twente.
Alvast bedankt, Kenny
Aanschaf MINI
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Leuke Mini!
Ik vind een R56 Cooper erg lekker rijden. Hij is wel wel een stukje zuiniger dan de voorgaande generatie Cooper, maar die gemiddeld 1:18.5 die daar staat ga je niet halen (ff ter info).
Gewoon gaan kijken!
Ik vind een R56 Cooper erg lekker rijden. Hij is wel wel een stukje zuiniger dan de voorgaande generatie Cooper, maar die gemiddeld 1:18.5 die daar staat ga je niet halen (ff ter info).
Gewoon gaan kijken!
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
aanschaf mini
Hoi Kenny:
Ik ken die garage niet, maar heb zelf nog wel 3 hele mooi complete Cooper's 120pk 2007 staan
Met minder km op de teller.
Als je GEEN inruil hebt kan ik wel een hele scherpe prijs maken.
Kijk anders ff op mijn site: www.autospenkelink.nl
Verder kan de Mini altijd aan je eigen wensen aangepast worden qua wvelgen,spiegels,spoilers,striping enz enz
Gr Roy
Ik ken die garage niet, maar heb zelf nog wel 3 hele mooi complete Cooper's 120pk 2007 staan
Met minder km op de teller.
Als je GEEN inruil hebt kan ik wel een hele scherpe prijs maken.
Kijk anders ff op mijn site: www.autospenkelink.nl
Verder kan de Mini altijd aan je eigen wensen aangepast worden qua wvelgen,spiegels,spoilers,striping enz enz
Gr Roy
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is voor jou ook nog eens een stuk dichterbij! En Spenkelink (Roy) staat hier goed bekend, is een toffe vent en is sponsor van de site. Dus eerst bij Roy gaan kijken!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Bij Roy kan je prima een Mini kopen. Wij hebben daar ook onze onze 2e Mini gekocht. In dit geval een one, pepper white.(rechts op de foto)
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
geen r56...
wel een hele mooie Cooper waar geen problemen mee zijn...
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=25958
wel een hele mooie Cooper waar geen problemen mee zijn...
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=25958
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
nee totaal niet
tuurlijk is 'ie te vertrouwen, hij weet dat we 'm anders met z'n allen komen opzoeken..
tuurlijk is 'ie te vertrouwen, hij weet dat we 'm anders met z'n allen komen opzoeken..
MINI Dubman '07 PureSilver
Onze sponsors