hoihoi
is het leuk dat we vanuit brabant richting leusden rijden met zo veel mogelijk mini's
het zo genoemde zwaan kleef aan.
dan spreken we af hoelaat we waar zijn en welke route we rijden....
wij vertrekken uit tilburg en nemen sofieke van het 7club forum mee...wie volgt
we rijden a 58 tot breda dan richting utrecht over de a27 vanaf utrecht de a28 op naar amerfoort en zo leuden in
roept u maar..
tijden en stops onder weg volgen nog
op verzoek een lijst met verzamelpunten en tijden
vanuit brabant
tilburg kwantum ringbaan zuid 9uur vertrekken
breda mac donalds tegen over renova 930 vertrekken
texaco(?) hank langs de a27 10 uur vertrekken
ok benzinepomp a27 thv nieuwegein 1030 vertrekken
vanuit amsterdam
amsterdam (vertrektijd en locatie nog niet bekend)
vanuit zevenaar(achterhoek/doetinchem)
09.30u 1e verzamelpunt: Kwik Fit Zevenaar (A12 afslag 29)
09.45u 2e verzamelpunt: Esso Velp (Velperbroekcircuit)
Vervolgens via de A12 ----> A30 ----> A1 naar Amersfoort.
10.15u bij de Shell A12 de Schaars tussen Oosterbeek en Ede
tot nu toe de zwaan kleef aan vanuit brabant...
tilburg:
dinky-toy,nexus,kwiebel,marco,sofie-k en wij met 2 mini's
breda:
blont-007,coopers-lighning blue ulyss,ukkie,eef Karretje & sMARTmINi en reizendemooke (ovb) en snans
hank:
inimini,gittyb,mjon1812
nieuwegein:
turbootje,320d touring,pretty cooper,coendek,smini
wil je mee rijden vanuit brabant hoor ik het graag..zet ik je op de lijst er bij
Zwaan kleef aan naar KIKA (verzamelpunten)
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zwaan kleef aan naar KIKA (verzamelpunten)
Laatst gewijzigd door pje en daan op 12 apr 2007, 19:57, 5 keer totaal gewijzigd.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pre-meeting-meetings, daar zijn we altijd voor te porren. Alleen zal ik uit het westen met een treintje mee gaan rijden en komen dan natuurlijk niet over Tilbillieburg.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kom daar ook naartoe! De McDonalds Pijnakker toch?! Op de Veldsteen in Breda?!Blont-007 schreef:Wij staan bij Renova in Breda.
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
vanuit tilburg eerste tussenstop renova breda
wij vertrekken vanaf mc donalds in tilburg zuid industrieterrein katsboghten.de tijden volgen nog
dan rijden we even om breda....Blont-007 schreef:Wij staan bij Renova in Breda.
vanuit tilburg eerste tussenstop renova breda
wij vertrekken vanaf mc donalds in tilburg zuid industrieterrein katsboghten.de tijden volgen nog
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
anders wordt het een stop net voorbij gorinchem de benzine pomp of de benzine pomp bij nieuwegein/houten net na het knooppunt a2/a27
waar komen jullie de a27 op..net boven gorinchem of pas via de a2...turbootje schreef:Wij haken onderweg wel aan op de A27!
turbootje en 320d touring
anders wordt het een stop net voorbij gorinchem de benzine pomp of de benzine pomp bij nieuwegein/houten net na het knooppunt a2/a27
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
What ever!Blont-007 schreef:Haha ja doe maar Industrieterrein Steenakker.CooperS-lightningblue schreef:Ik kom daar ook naartoe! De McDonalds Pijnakker toch?! Op de Veldsteen in Breda?!Blont-007 schreef:Wij staan bij Renova in Breda.
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
je kan ook uit eindhoven via tilburg rijden..5 minuten om en een leuke rit voor de boegMINIJCW schreef:Ik kom via de A2 dus mogelijkheid 2 zou het beste uitkomen. Benzinepomp Nieuwegein/Houten
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanaf de A2... benzinepomp N´gein op A27 is de 1e stopmogelijkheid...pje en daan schreef:waar komen jullie de a27 op..net boven gorinchem of pas via de a2...turbootje schreef:Wij haken onderweg wel aan op de A27!
turbootje en 320d touring
Onze sponsors