Carkit probleem...

De 2e generatie vanaf 2006
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 354
Lid geworden op: 22 feb 2011, 19:24

Carkit probleem...

02 sep 2011, 09:17

Enkele weken geleden liet ik mijn iPhone 4 vallen, en brak het glas. Hij is opgestuurd voor reparatie maar was blijkbaar zo kapot dat ik een volledig nieuw toestel heb ontvangen.

Ik heb op de carkit in de auto alle oude connecties eruit gehaald, en de iPhone gekoppeld met de MINI.
Als ik nu in de auto stap dan maakt de carkit niet meer automatisch connectie met de iPhone, ik moet eerst de iPhone helemaal opnieuw opstarten voordat ik via de carkit kan werken.

Ik heb overigens een 2011 MINI Cooper met navigatie/visual boost/connected systeem.

Heeft iemand een idee?
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
P&G
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Dronten
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 dec 2010, 20:46

02 sep 2011, 11:47

Heeft jou nieuwe iPhone misschien software 3.2? Ik heb namelijk soortgelijke problemen gehad vanaf het moment dat ik van 4.3.1 naar 4.3.2 ging. Nu ik 4.3.3 geladen heb is alles weer normaal.
Succes.
Laatst gewijzigd door P&G op 03 sep 2011, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 354
Lid geworden op: 22 feb 2011, 19:24

02 sep 2011, 12:03

Ga ik direct proberen, bedankt voor de tip!

Edit:

Ik heb de meest recente softwareversie; 4.3.5, dus dat kan het niet zijn.
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Houten
Berichten: 425
Lid geworden op: 24 jul 2010, 16:34

03 sep 2011, 11:37

of juist wel !!!!!
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

03 sep 2011, 12:08

Misschien eens proberen de iPhone te restoren naar factory settings om te kijken of het probleem weggaat. Je kan dan altijd nog de backup terugzetten als het geen verschil uitmaakt....
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 354
Lid geworden op: 22 feb 2011, 19:24

05 sep 2011, 14:17

Het probleem is opgelost! Hoop ik, want ik heb geen idee wat er is gebeird. Feit is dat hij het gewoon weer doet, dus mij hoor je niet klagen.

Allen hartelijk dank voor het meedenken!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 354
Lid geworden op: 22 feb 2011, 19:24

09 dec 2011, 14:23

Long time no post!

Na de bruiloft en de huwelijksreis (foto's volgen) heb ik het nogal druk gehad en weinig tijd gehad om op het forum te komen.

Helaas is het probleem heel snel weer terug gekomen en gebleven. Ik moet, om een koppeling te maken met de carkit, de bluetooth op de iPhone 4 afsluiten en opnieuw opstarten. Dan pakt hij hem. Als ik kort na een rit weer opnieuw ga rijden doet hij het soms, meestal moet ik weer de bluetooth opnieuw starten.

Frustrerend! De dealer zei dat hij er wel meer geluiden over had gehoord maar geen oplossing. Het probleem is ook lastig te reproduceren...

Meer mensen met deze problemen?
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”